Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!

Metin2 M2Bob Artık Bedava Free TR-PVP Versiyon Hilesi 2018

Dreamfancy5 Mart 2019 Google Yandex




m2bob bedava indir


Bu hile m2bob ücretsiz crack freeware versiyonudur.
Metin2 SG Serverinde sorunsuz çalışmaktadır.
Metin2 TR Serverinde sorunsuz çalışmaktadır.
Metin2 PVP Serverlerinde sorunsuz çalışmaktadır.

Yazılı Anlatım
1. Hileyi indirin ve kurulumu yapın.
2. Kurulumdan çıkan dosyaya girin.
3. M2bob patcher.exe'yi çalıştırın ve yüklemesini bekleyin.
4. Bittikten sonra kendinize m2bob.net adresinden bir hesap açın.
5. Daha sonra m2bob.exe açıp giriş yapın ve bir hata verecek
6. Sizi adf.ly sitesine yönlendirecek ordan reklamı geç deyin.
7. Sonra tekrar bir site açılacak ordan 100mb'lik dosyayı indirin.
8. Daha sonra indirdiğiniz 100mb'lik dosyayı m2bob yanına atın.
9. M2bob.exe açın id şifrenizi girin ve bota giriş yapın.
10. Metin2client.bin seçip continue deyin gelen hataları ellemeyin.
11. Daha sonra botu açın ve istediğiniz dilediğiniz gibi kullanın.

Videolu Anlatım





79 Yorumlar:

  1. sıkıntı şu beni adf ye yönlendirmiyo ne yapacam yardım

    YanıtlaSil
  2. 64 bit için uyumlu değil 64 bitlik lazım ömer

    YanıtlaSil
  3. kardeş login bot servere basıyorum kapanıyor hata felan hiç bsy çıkmıyor

    YanıtlaSil
  4. M2bob.exe yi açıyorum pc mavi ekran veriyor

    YanıtlaSil
  5. birebir yapıyorum yine dosya indirme linkine yönlendiriyor yardımmm

    YanıtlaSil
  6. normal metin2de calışmaz demi eline saglık bu arada

    YanıtlaSil
  7. videodakı gibi file dosyasındakı M2Bob_Free_Version_File.bob ' u M2 Bob un yanına attım hala beni siteye yönlendiriyor

    YanıtlaSil
  8. Olmuyo kardeşim bende metin2client.bin dosyası ızarc bın archive dosyası olarak olduğu için çalışmıo

    YanıtlaSil
  9. bu hile sadece 1 kaç gunlu sonrasında vip istiyo :D ama yinede çok iyi

    YanıtlaSil
  10. Avira'dan 2 virüs algıladı Ömer abi hani virüssüzdü?

    YanıtlaSil
  11. File başka link yükleyip verebilrmisin mediafire gibi ?

    YanıtlaSil
  12. File başka link yükleyip verebilrmisin mediafire gibi ?

    YanıtlaSil
  13. Premium versiyonunu cracklede ona girelim

    YanıtlaSil
  14. abi ben indirdim sonra 100mb lik şeyide indirdim attım dosyaya hala aynı hata alıyorum login bot deyince lütfen çözüm abi acilllllllllllll

    YanıtlaSil
  15. hile çalışmıyor you can buy premium diyor paralı yani beleş değil

    YanıtlaSil
  16. KARDEŞİM BEN DEDİKLERİNİ YAPTIM BOT OYUNU AÇIYO AMA GİRİŞ YAPMIYO BEN KENDİM YAZIP KARAKTERİ BAŞLATTIKTAN SONRA ÇIKAN MENÜDE KALIYOR AÇILMIYOR.

    YanıtlaSil
  17. KARDEŞİM BEN DEDİKLERİNİ YAPTIM BOT OYUNU AÇIYOR AMA Bİ HATA VERİYO BEN İDMİ ŞİFREMİ KENDİM YAZIP GİRİYORUM KARAKTERİ BAŞLATTIKTAN SONRA ÇIKAN MENÜDE KALIYOR AÇILMIYOR.

    YanıtlaSil
  18. kardeş hile çalışmıyor

    YanıtlaSil
  19. bedavadan premium olunmuyo mu reyiz ya. bi çaresini bulsan. özel şeyleri açarken uyarı veriyo sinir oldum :D

    YanıtlaSil
  20. username şifre yerıne ne yazıcaz

    YanıtlaSil
  21. username şifre yerıne ne yazıcaz

    YanıtlaSil
  22. Calıstamıyorum aktif olmuyor yardımcı olurmusun?

    YanıtlaSil
  23. Yenisi Çıktı Ekleyin Lütfen.

    YanıtlaSil
  24. Yenisi Çıktı Ekleyin Lütfen

    YanıtlaSil
  25. Dream fancy Bu Sürekli Hata veriyor Evet E Basınca Kapanıyor Ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  26. Kardesim Premium Diye Hata Vriyor !!!

    YanıtlaSil
  27. Verdiğin bişeyde adam akıllı çalışsa be şerefsiz...

    YanıtlaSil
  28. abi m2 bobun ekranı açılıo yeşil başlatmaya basınca bende bi hata verio yeni sürümü bekle gibi bişe demek istio heralde yardımcı olurmusun?

    YanıtlaSil
  29. premium gerektiriyo giremiyorum hileye yardım et Dreamfancy Master

    YanıtlaSil
  30. Ömer Premium Hesap İstiyor Çözüm Lazim ???

    YanıtlaSil
  31. DreamFany Benim herşey tamam'da Metin2client.bin yok o nasıl olcak

    YanıtlaSil
  32. DreamFany Benim herşey tamam'da Metin2client.bin yok o nasıl olcak

    YanıtlaSil
  33. 15.11.2015 yeni version gelmiş acılmıyor plase yenilenme yenileyin su hileyi

    YanıtlaSil
  34. kardeş pvp serverlerde çalışmıyo yeni güncellemeyi bekle diyo

    YanıtlaSil
  35. abi oldugum yerde yeniden haraket edince orada oluyorum ya

    YanıtlaSil
  36. crack dosyasınıda koysan dostum siteye falan yönlendirme çıkmıyo

    YanıtlaSil
  37. Bellek Read olamadı Hatası Veriyo

    YanıtlaSil
  38. Hızlı vuruş falan açılmıyor serice kesılmıyor slotlar çözüm varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bro ben indirdim pvp serverde acılması için preium istior o 100mblik eşyide attım içine ama trde işe yarıor pvpde yaramsı içişn preiumum istior sen yaptıysan bnada desene bende normal vursada yeter hızlı felan filan istemiom :)

      Sil
  39. pvp serverde çalısmıyor diyor

    YanıtlaSil
  40. kendi kendine oyun kapanıyo girince

    YanıtlaSil
  41. sıkerım boyle ısı caalısmıyo bu ne amk sızın yuzunuzden mt2 de calısmıyo sıkıkler

    YanıtlaSil
  42. Çalışmıyor. Videoda çalışmasının sebebi arkadaşın Premiumu olması.

    YanıtlaSil
  43. ben bu hileyi indiremiyorumm

    YanıtlaSil
  44. beyler 2 3 güne 100 mblik dosyayı indirmeniz lazım
    26 03 2016 HALA ÇALIŞIYOR

    YanıtlaSil
  45. ADMİN PREMİUM SATIN ALMAN FALAN LAZIM DİYOR ?

    YanıtlaSil
  46. alın size direk link indirin

    http://dosya.co/rz0d7ex28hpt/M2Bob_Free_Version_File.bob.html

    YanıtlaSil
  47. HACIM NEDEN ÇALIŞMIYOR YA ELİN ADAMI 5 TANE ÇARI KOYMUŞ ÇARLAR AKILLI 30 OLUNCA DURUYOR BİZİM BİTARAFIMIZ ÇIKIYOR :(

    YanıtlaSil
  48. Linkte problem var. Çalışmayan hile neden ilk gösterimde gözüktüğünü anlamadım.

    YanıtlaSil
  49. lınk kırık yenılermısın dreamfancy ulasamıyorum

    YanıtlaSil
  50. Linkte sıkıntı var indirilmiyor

    YanıtlaSil
  51. oyundan sürekli atıyor game guard yakalıyo sanırım

    YanıtlaSil
  52. Hala çalışıyor mu ?

    YanıtlaSil
  53. ben rubinum için indiricem ama çalısıyormu metin botu lazım bana bu arada rubinum mt2 için bi metin botu yapmanız lazım.

    YanıtlaSil
  54. kardeşim premium hatası veriyorsa o 100mb ye indirdiğiniz dosyayı o klasörden silin o dosya isminde File.bob(1) olmasın yine kabul etmez elinizle silerseniz sıkıntı olmaz hile gayet çalışıyor 1-2 günde bi geliyor o premium bendede silip yeniden yüklüyorum Fİle.bob u 0 sıkıntı boş sallamayın hile hakkında

    YanıtlaSil
  55. BEN BU HILEYI KENDIM 3 SENEDIR KULLANIYORUM 2 GÜNDE 1 DEFA 30 İLE 40 DK SÜREN BİR DOSYA INDIRIP OYUNUN ICINE ATIYORUM HILE HEP ÇALIŞIYOR SADECE SPEED VE HIZLI KOSMA YOK ONLAR OLMASADA OLUR SONUCTA BEDAVA KULLANIYORUZ HİLEYİ KOTULEMEYIN GUNDE 4 WON 5 WON KASIYORUM TR OYUNCUSUYUM.

    YanıtlaSil
  56. hesap bulunamadı hatası veriyor ne yaptıysam olmadı hep aynı hata lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  57. kardes iyigüzelde 9 saat bitti o 100 mb lik dosyayı indirdim pvp premium hatası veriyor

    YanıtlaSil
  58. merhaba arkadaşlar,
    hile metin2türk serverında bildigim kadarıyla çalışıyor.
    metin2pvp serverlarında 100 mb lik dosyayı klasöre attığınızda dahi premium istemekte haberinizolsun.türkte çalışmasını istiyorsanız 100mblik dosyayı indirdikten sonra metin2client i seçip free türkte oynayabilirsiniz.pvp için premium istemekte maalesef:(

    YanıtlaSil
  59. pvp de çalışmıyor boşa indirmeyin arkadaşlar

    YanıtlaSil
  60. ben bunu sınırsız yapacagım

    YanıtlaSil
  61. m2bob a üye olamıyorum neden

    YanıtlaSil