Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!

Metin2 PVP Edward level botu hilesi indir 2014

Dreamfancy23 Mart 2014 Google Yandex

metin2 pvp edward level botu

Yazılı Anlatım
1. Hilemizi indiriyoruz kurulumu yapıyoruz.
2. Pvp serverimize giriş yapıyoruz.
3. Kurulumdan çıkan dosyalarımıza giriyoruz.
4. Botu açıyoruz ve biraz bekliyoruz.
5. Siyah başlat butonuna basıyoruz.
6. Ekrana bir mesaj gelcek hemen tamam deyip pvpmize geçiyoruz.
7. Üç saniye bekliyoruz ve tekrar hileye geliyoruz.
8. Ardından level bot yada fish bot seçiyoruz.
9. Gene aynı şekilde siyah butona basıyoruz.
10. Ayarlarımızı yapıyoruz ve hilenin keyfini çıkarıyoruz.

Hilede mobber hack çekme fonksiyonu çalışmamaktadır.
Eğer mobber hack istiyorsanız lütfen buraya tıklayınız.

Videolu Anlatım

90 Yorumlar:

  1. Kardeşim linkte başkasına düşen itemi alma var :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Hemen düzeltiyorum, bu sorundan dolayı çok özürdiliyoruz.

      Sil
    2. Kardeş OYUNUN FARKLI BIR SURUMUNU KULLANIYORSUNUZ YADA YARDIMCI YÖNETİCİDEN ÇALIŞTIRIN DİYO ÇÖZUMU NEDİR ACİL CEVAPLARMISIN

      Sil
    3. abi bende hata veriyo net farmork kaç olcak

      Sil
    4. BENDE OYUNUN FARKLI SÜRÜMÜNDESİNİZ HATASI VERİYOR HALBUKİ OYUN GÜNCEL ElvanMt2

      Sil
  2. Kardeşim Link Düzelt Yav

    YanıtlayınSil
  3. Otomatik FLV Playere Giriyor Bi Çözsen Kardo

    YanıtlayınSil
  4. Kardeşim Linki Düzelt 2 saattir bu botu bekliyorum

    YanıtlayınSil
  5. Bakalım çalışıcakmı dreamfancy sana güvenımız sonsuz tabi yalnız bazı pvp serverlerde şöyle bi sorun var;

    temiz metin2 dosyasına M2-Pars'ı attım (sadece m2pars'da değil bazı serverlerdede bu var.)

    'GameTools' diye bir dosya var oyundayken googlede falan (hack,hile,7x,otomatik tuş basma,oto clicler,) böyle cümleleri kullanırsanız şöyle bir hata veriyor (H-Scan) Uygunsuz içerik algılandı. böyle bir ekran cıkıyor. Örnek fotoğraf http://i.hizliresim.com/e7DzDW.png ,
    böyle işte benim oynadığım M2-Pars'da Hiçbir hile açımıyor denebilir. sadece 7x açılıyor.Otomatik tuşa basma programı var (Propresser) adlı. onu açınca bile oyundan atıyor.
    Propresser'ide Ejderha odasını almak için kullanıyorduk. daha doğrusu kullanıcaktık.Birde şu konuda yardımcı olabilirmisin Dreamfancy? ejderha konusunda.Adamlar 'Mavi ejderha geri döndü.' dediği anda alıyorlar artık ejderhayı.Yeter artık nedir bu çektiğimiz güzelce oyun oynanmaz hale geldik.Neyse lafı uzatmıyım diyeceğim ama cok yazmısım zaten:) teşekkürler. Cevabını beklıyorum :) Dreamfancyİyi günler herkese ve Dreamfancy'e. :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. DreamFancy Yanıtını bekliyorum Çözüm bulamazsan bile yazarsan beklemeyelim sonra :)

      Sil
    2. Clientin içine girip yada dışından oyunun koruma programını process hacker adlı programlar yardımıyla suspendle.

      Sil
    3. Dediğini araştırıcam. teşekkürler :)

      Sil
    4. Dreamfancy malesef dediğin şeyi bulamadım.
      Yinede cevapladıgın ıcın tesekkurler. :)

      yardımcı olabilirsen yine bakıcam buraya.
      kolaygelsin..

      Sil
    5. mal bende pars oynuom ben yaptım yardımcı botu ama mallar yapamas

      Sil
    6. Bende bir hata veriyor direk olarak : EPY_nrml.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz

      ne yapa bilirim bilen varsa yardımcı olabilirmi lütfen

      Sil
  6. kardeş ben linke tıklıyorum flv player indir diye bişe çıkıyor onu düzeltirmisin :)

    YanıtlayınSil
  7. kardeşim benımkı win7 yapıyorum herşeyı HATA verıyor yeni surumunu indir diyor fakat en guncelı zaten bu yeni guncel olanın linkini atta bizde işimizi gorelim kasılmak zor

    YanıtlayınSil
  8. Bende bir hata veriyor direk olarak : EPY_nrml.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz. Yönetici olarak çalıştırdığımda ise : Unable to find a versiyon of runtime to run this application :S yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı hatayı aldım düzelte bildinmi kardeş

      Sil
    2. Aynı hata bende de var bi yardım edermisiniz lütfen.

      Sil
  9. DreamFancy lutfen cevap ver Bu Her pvp oluyormu ?

    YanıtlayınSil
  10. dream ben npy nrml dogru calısmıo dio ne yapmam lzm

    YanıtlayınSil
  11. Yav İndiremiyorum Cd Simgeli Bir Program Geliyor Ordanda Tollbar çıkıyor sinir oldım

    YanıtlayınSil
  12. kardeşim inmior linklerdekini indirim değişik değişik şeyler iniyor pc ye lütfen mediafire gibi indirme sitelerine koy şu hileyi

    YanıtlayınSil
  13. Kardeş indirdim hileyi fakat , EpyNormal'a tıkladığımda ''yeni sürüm var'' , epy köprülüye tıkladığımda ''balatalar kopmadı normal .exe'den giriniz'' yazıyor . Çözümünü atarmısın rica etsem cevabı bilmesemde bişey yaz. Sağol şimdiden

    YanıtlayınSil
  14. windows cannot access the specified device path or file. you may not have the appropriate permissions to access the item. BOYLE Bİ HATA ALIYORUM YARDIMMMMMMMMMMMMMMMMM OONCEDEN ACILIYODU

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. bide bu uyarı gelmeden once hızlı vurma ve duvardan gecme calısmıyodu fakat onun oncesinde calısıyodu yardım nolurrr

      Sil
  15. kardeşim ya ben guzel kullanıyodum sonra hızlı saldırıyla hızlı koşma bozuldu tıklıyorum ama işlemiyor

    YanıtlayınSil
  16. aynı sorun bnde var hızlı koşma felan etkilemiyor calışmıyor

    YanıtlayınSil
  17. Aynen bendede aynı sorun var wall hack hızlı koşma ve hızlı vurma çalışmıyor bi yardım et admin ya

    YanıtlayınSil
  18. Ya admin az ilgilensene olmuyosada yoruma karşılık ver

    YanıtlayınSil
  19. Merhabalar , Ömer ÇELENLİ dreamfancy siz oluyorsunuz heralde ? Size hile hakkında oluşan hatayı sormak istiyorum hatada "Oyunun farklı bir sürümünü kullanmaktasın! Ya da yardımcıyı yönetici olarak çalıştırmayı dene!" diyor , Yönetici olarak çalıştırdım fakat yine bir çözüm bulamadım yardımcı olur musun ?

    YanıtlayınSil
  20. ya krdeş şu şeyi çözsene işlemiyo hızlı vurma koşma ya yazık gunah bızede

    YanıtlayınSil
  21. kardeş aynen hızlı vurma hızlı koşma çalışmıyo

    YanıtlayınSil
  22. Merhaba ben elym2 de deniyorum bu hileyi metin2 sürümünüz ile uyumlu değil diyor sebebi nedir ?

    YanıtlayınSil
  23. KARDEŞİM WALLHACK ÇALIŞMIYO CEVAP WERMISIN COK LAZIM

    YanıtlayınSil
  24. Kardeşim açılıyo ama harita görünmüyo ve metinleride bulamıyoruz

    YanıtlayınSil
  25. DREAMFANCY hilenizi indirdim yaptım hersey oluyor sadece adam yerinde duramıyor ucuyor baska yerlere gidıyor sonra buga giryor oyundan cıkıyor

    YanıtlayınSil
  26. indirdim hersey oluyor hersey guzel sadece adam yerinde durmuyor ucuruyorlar yerine geri gelmiyor sonra baska yerlere gidıom buga giriyor lutfen yardım

    YanıtlayınSil
  27. kardeşim windows xp de calısmıor yeni sürümü gelimş diyor ama yeni sürümü indiriyorum calısmıor m2-hero

    YanıtlayınSil
  28. kardeşm hilenn yeni üsrümü yüklenicek diyor sonra başka bi sayfa acılıyor

    YanıtlayınSil
  29. EPY_nrml.exe çalışamdı diyor kardeş ???

    YanıtlayınSil
  30. Kardesim lutfen yardım et m2-hero oynuyorum hile tespit edildi diyor bide eski surumunu indirmisniz diyor ve hile calısmıyor

    YanıtlayınSil
  31. EPY_nrml.exe bu dosya yok krdşim sadece ressources var krdş bi ilgileni ver????

    YanıtlayınSil
  32. indirme sitesine tıklıyorum fakat http://kazan.vc/e bu site acılıyor download linki gelmiyor

    YanıtlayınSil
  33. Dreamfancy kardeş bug hatası veriyor nedense diğer arkadaşlarda çalışıyor bende bug hatası nedeni nedir bug hatası bildir falan diyor

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Adama cevap verin biriniz bendede aynısı oluyor arkadaşlarda çalışıyor bende bug hatası kvp01 falan diyor

      Sil
    2. bendede oluyor

      Sil
    3. bendede oluyor

      Sil
    4. bendede a ynı hata var

      Sil
  34. BEYLER KVP01 HATASI VERİYOR YARDIM LÜTFEN

    YanıtlayınSil
  35. KARDEŞ KVP01 HATASI ALIYORUZ COZSENE SU SORUNU YA

    YanıtlayınSil
  36. hata kodu:kvp01 bug bildir diye bir sorun cıkıyor lütfen cevabını yazarsan sevinicem :( bulamasanda yaz acayyip lazım

    YanıtlayınSil
  37. hata kodu:kvp01 hatası alıyorum lütfen yardım

    YanıtlayınSil
  38. tıklıyorum hatayı bildir çıkıyor??????

    YanıtlayınSil
  39. oyunun farklı bir sürümünü kullanmaktasın hatası alıorum nasıl cozucem yonetıcı olarak calıstırdım fakat işe yaramadım yardım et lutfen su sorumaları cevapla

    YanıtlayınSil
  40. Tıklıyorum hiç bişi gelmiyo ekrana

    YanıtlayınSil
  41. hata kodu:kvp01 hatası alıyorum

    YanıtlayınSil
  42. Taylan Deathly2 Temmuz 2014 03:39

    Hata kodu:kvp01 nedir bu bir yardım lütfen

    YanıtlayınSil
  43. Kardeş hata bildir diyor ne yapcam

    YanıtlayınSil
  44. Ya Aga ben EPY_nrml.exe tıklıyorum hatayı bildir diyo tamam tıklıyorum kapanıyor.EPY_köprülü tıklıyorum Balatalar Kopmadı Normal Exeden Giriş Yapabilrsiniz.Diyo
    Lütfen Yardım Edermeisin.Şimdiden Teşekkürler.Cevabınızı Bekliyorum.

    YanıtlayınSil
  45. kardeş lütfen çare bulun bug hatası veriyo neden

    YanıtlayınSil
  46. lütfen yardımcı ol kvp01 hatası alıyorum ?

    YanıtlayınSil
  47. hata kodu:kvp01 hatası veriyor yardım

    YanıtlayınSil
  48. Ya Aga ben EPY_nrml.exe tıklıyorum hatayı bildir diyo tamam tıklıyorum kapanıyor.EPY_köprülü tıklıyorum Balatalar Kopmadı Normal Exeden Giriş Yapabilrsiniz.Diyo Lütfen Yardım Edermeisin.Şimdiden Teşekkürler.Cevabınızı Bekliyorum.

    Kaynak: http://www.dreamfancy.org/2014/03/metin2-pvp-edward-level-botu-hilesi.html

    YanıtlayınSil
  49. hata kodu:kvp01 bu cıkıyor ekrana tamam diyorum kapanıyor yardım

    YanıtlayınSil
  50. ya bende hata kodu kvp01 veriyo yukarısında bug yazıyo napmam gerekli

    YanıtlayınSil
  51. yav admin şuna bi çözüm bul buğ hatası veriyor

    YanıtlayınSil
  52. Yav kardeş yeter artık ama ya şu hatadan bıktım

    hata kodu : kvp01

    adı da BUG

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. aynı hata bendede var yardı medersenız sevınırım

      Sil
  53. Gonderme werior yardımm HELPP MEEE

    YanıtlayınSil
  54. Dreamfancy programı acarken hata kodu:kvp01 diye bir hata alıyorum bu sorunun çözümü için yadım edermisin cok acil !1

    YanıtlayınSil
  55. hata kodu:kvp01 bu ne

    YanıtlayınSil
  56. hata kodu : kvp01
    hatası alıyorum cozumunu yaz

    YanıtlayınSil
  57. ya ben hata alıyorum epy.exe dosyası tıklanmıyor cevapbeklıyorum

    YanıtlayınSil
  58. Ya kardeşim Hata kodu kvp 01 diyor

    YanıtlayınSil
  59. arkadaşlar şarkının adı nedir birde hatakodu:kvp01 hatası geliyo

    YanıtlayınSil
  60. Hatayı bildir diye birşey çıkıyor nasl düzelticem ben bunu

    YanıtlayınSil
  61. bug hatası veriyo nasıl düzelte bilirim

    YanıtlayınSil
  62. bug hatası veriyor nasıl düzeltebilirm

    YanıtlayınSil
  63. ( kvp01 ) Hatası ÇÖAZÜM! Programsız...
    [ http://www.turkmmo.com/metin2-hileleri/3212351-edward-pvp-yardimcisi-kvp01-hatasi-cozuldu.html ]

    YanıtlayınSil
  64. Kardeş Çalışmayı Durdurdu Diyor

    YanıtlayınSil