Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!

Metin2 TR 7x Damage 1Hit Skill & Düşmeme Hack Mini Launcher

Dreamfancy5 Ocak 2020 Google Yandex





Sürüm: 05.01.2020 Güncel

RAR Şifresi : dreamfancy

Hilenin Özellikleri
Sekmeme düşmeme hilesi 
1Hit Damage hilesi
7x Auto Damage hilesi
4x Skill Hack hilesi

Yazılı Anlatım
1. DF Loader indirip yönetici olarak çalıştırın.
2. Daha sonra menüden mini launcheri seçin.
3. Çalıştır butonuna basıp biraz bekleyin.
4. Hile ekrana gelince gözat butonuna basın.
5. Ve sadece metin2 dizinini seçip girişe basın.
6. Ardından hileden istediğiniz özelliği seçin.
7. Hileyi başlata basın ve bekleyip oyuna girin.
8. Herşey bu kadar hilenin tadını çıkarın!

Videolu Anlatım


123 Yorumlar:

  1. 4X SKİLL HACK SADECE HAMLE BECERISINE MI ISE YARIYOR ?

    YanıtlaSil
  2. Peki aynı anda birdej fazla hile ile oynayamıyor muyuz? Sadece bir tanemi hile kurulabiliyor? Bu arada hile için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. drek hile olarak kullanabiliyoz mu

    YanıtlaSil
  4. DOSTUM DİREK RAR OLARAK LİNK ATABİLİRMİSİN

    YanıtlaSil
  5. deniyorum moruk yeni metin2 içine mi atcaz en son kullandıgım içinde hile dosyaları var güncel onlarla olsa olur mu?

    YanıtlaSil
  6. Keşke 4nü birden çalıştırabilseydik :D neyse teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Videonun arkasındaki Kadının ismi ne gençler cevap lütfen

    YanıtlaSil
  8. ykardeş bu hileyi hangi kafayla yaptın calışan hileyi güncelleyip yerine sikindirik hile getiriyosun

    YanıtlaSil
  9. bunu çekmeyle beraber nasıl yapabliriz sevgili admin kardeş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN YA ÇEKME KOYSANIZ DAHA İYİ OLUR ÇEKME 7X YETER ZATEN

      Sil
    2. ŞU HİLEYİ DÜZELTİN YA ÇEKME KOYUN ÜTFEN

      Sil
  10. KARDEŞİM İNDİRDİM METIN2 İÇİNE ATTIM FAKAT OYUNU BAŞLAT DIYORUM GİRİYOR SONRA KARANLIK OLUYOR NEDEN YA İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  11. level botla çalıştırmanın bir yolu var mı

    YanıtlaSil
  12. Diğer hilelerinizdeki 7x ler bunun kadar güzel çalışmıyor.Bu hilede de çekme vb şeyleri yok ve ikisini birleştirince hata alıyoruz.İkisini birlikte yapma veya diğer metin 2 levelbottaki 7xi geliştirme şansınız var mı tekrardan hileler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Diğer hilelerinizdeki 7x ler bunun kadar güzel çalışmıyor.Bu hilede de çekme vb şeyleri yok ve ikisini birleştirince hata alıyoruz.İkisini birlikte yapma veya diğer metin 2 levelbottaki 7xi geliştirme şansınız var mı tekrardan hileler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. ulan allah kahretsin seni be yeni serverde akdenizde girdiğim bütün charlar ban yedi 120 m para gitti +9 abonoz 2 k lı ayakkabı gitti bütün charlarım ban yedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hile kullanmasaydın ozaman adamın suçu ne

      Sil
  15. hocam hile çok güzel çalışıyor ama daha detaylı olabilirdi hiç bir sorun ile karşılaşmadım eline sağlık

    YanıtlaSil
  16. usta bunu pvp için kullanamıyormuyuz :((

    YanıtlaSil
  17. Level bot çalışmıyor güzel kardeşim ona bi baksan

    YanıtlaSil
  18. Trojan keylogger yanı klavye turu her hesabını calar üstelık ıcınde solcan var girdiğiniz tüm dosyalara coğalır bulasır sılersen 2 katı olarak gerı yuklenır

    YanıtlaSil
  19. Admin Bu Hileye Cekmeyide Eklesen Cok Güzel Olacak Normal Hilede Player Hatasi alıyorum

    YanıtlaSil
  20. hacı hile yine gameguard tarafından hack tespit edildi diyo napacaz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bendede onu dıyor obur hıledede onu dıyor sırf oyuzden hıleyle oynıyamıyorum

      Sil
  21. YENİ BİR 7X HİLESİ BEKLİYORUZ OYUNDAN ATIP ATIP DURUYOR

    YanıtlaSil
  22. abi ticaret hilesi yaparmısın pvp için

    YanıtlaSil
  23. Gardaş hile fixlenmiş bı çözüm varmı hile kullanılmıyor

    YanıtlaSil
  24. metin 2 mod çalışmıyor ona güncelleme şart sanırım oyundan atıyor özellikleri açınca ...

    YanıtlaSil
  25. admin lütfen bu programın icine birde ceme yani mobber koysan olurmu cok ihtiyac var koyarsan cok mutlu olu insanlar

    YanıtlaSil
  26. hile çalışırdı son güncellemeden sonra çalışmıyor nedeni ne olabilir?

    YanıtlaSil
  27. ya şu hızlı koşma olayını yapabilirmisin

    YanıtlaSil
  28. hile çok şaçma olmuş bilgin olsun kardeş.ne çekme var ne loncaya exp verme var ne oto pot hiç bişi yok bune biçim bir hile yav.Bundan önceki sürümü geri getir güncelleyebiliyorsan o daha saglam

    YanıtlaSil
  29. DF Launcher 0.6 güncelleyin lütfen o yeter bize bu hile gereksiz balıktan para kasamıyoruz...

    YanıtlaSil
  30. eline koluna beynine saglık ömer kardeş sen olmasan bizim halimiz ne olurdu

    YanıtlaSil
  31. abicim 4x skill güölü beden hava kılıcı gibi skillerdede çalışıyor mu ?

    YanıtlaSil
  32. programı mt2 nin içine atıyorum Mini Launcher giriyorum 1 hit e tıklıyorum başlat oyuna giriyorum ama hile calısmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorun bendede var admın yada bilen biri yardımcı olabilirmi

      Sil
  33. Yeni sürüm atarmisin 28.10.2017

    YanıtlaSil
  34. 7x i açıp kapatmak için bi tuş var mı biri gelince durdurmak için felan

    YanıtlaSil
  35. 7x i kapatma tuşu varmı biri gelirse felan diye

    YanıtlaSil
  36. Çalışmıyor Hile Boşuna zaman kaybı

    YanıtlaSil
  37. Fishbot lazım aga fish bot koy ya

    YanıtlaSil
  38. aynı şekilde kurdum,karakterimi seçiyorum oyundan atıyor.emeginize saglık

    YanıtlaSil
  39. hileyi aynı şekilde kurdum,karakteri seçiyorum,oyundan atıyor???emeginize saglıkkk

    YanıtlaSil
  40. Bu hile hiç bir ise yaramaz anca ban yeyedirir amaç neyse bu hileyi ilk cikartip para kasip sonra asil hileyi cikartmak bence

    YanıtlaSil
  41. abi ya bypass oluyor mu denedim ama olmuyor:D

    YanıtlaSil
  42. ananı gotunden sıkeyım adam gıbı hıle yap

    YanıtlaSil
  43. hile güzel eline emeğine sağlık tabiki ama eski sürüm yani çekmeli balık botlu olan sürüm çok daha iyiydi

    YanıtlaSil
  44. Şefim hata alıyorum ya version creck yazıyor sebebi nedir ?

    YanıtlaSil
  45. Normal hile ne zaman çıkıcak işte çekmeli 7xli oto toplamalı Sabırla Bekliyoruz Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  46. kardesim hata veriyor diğer hile ne zaman güncellenir?

    YanıtlaSil
  47. Kardes yonetici calistir diyorum hile gelmior win8 pc

    YanıtlaSil
  48. beyler içinde trojan var sakın indirmeyin trojanın adı Azden.B!cl ayrıntılarda truva olarak gözüküyor tehlikeli bir trojan indirende silsin derim

    YanıtlaSil
  49. admin şu hilenin eskisi gibi olanını yap ya

    YanıtlaSil
  50. at veya binek üstünde vurmuyor demi şef

    YanıtlaSil
  51. hile çalışıyodu sıkıntısız ama ban yedim gitti çarım

    YanıtlaSil
  52. ben açamadım hıle panelı çıkmadı sebebı ne

    YanıtlaSil
  53. Kardeş balık botu yapmayacak mısınız?

    YanıtlaSil
  54. cekme hilesi lazım oto pot oto toplama ve 7 x hatasız olsun lütfen bekliyorum

    YanıtlaSil
  55. şu amk eski hilesini geri getirin beni bunaltmayın bu ne aq böyle olcaksa hiç olmasın

    YanıtlaSil
  56. Yeni güncelleme sarj. Bi önce ki hile çok güzeldi. Bu 5 kuruş etmez. Emeğinize yazık. Lütfen geçmişte ki hileler gibi hile yapınız. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  57. admin ne zamna yeni sürüm gelecek acil lazım metin2mod yükle en iyisi yarına bir hile yapta car kascam

    YanıtlaSil
  58. kötü olmuş bence öncekiler gibi olsun çünkü pelerin falan yok

    YanıtlaSil
  59. hile fix yedi metin2 açılmıyo gameguardian geliyo

    YanıtlaSil
  60. Artık şu saçma hileyi kaldırıp eski sağ altta çıkan hileyi güncellerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  61. mini launcherde 7x sorunsuz calısıyor dıger kullancagımız genıs kapsamlı exp botundakı 7x calısmıyor akıl mantık sıgmıyor bu gamforge tam bı uyanık event geldı yutnorı eventı hıle bıttı sımdı event bıtımı yaklastı hıle 4 gune aktıf olunur yazıyor gameforge uyanıklık yapıyor!!!!

    YanıtlaSil
  62. bence diğeri süperdi en kralı oydu lütfen geri geitirn arkdaşlar

    YanıtlaSil
  63. beyler indirip attım ama oyuna girince hile acılmıyor

    YanıtlaSil
  64. Güncell Gelsinn

    YanıtlaSil
  65. admin hileyi güncellermisin artık çalışmıyor metin2tr da

    YanıtlaSil
  66. Kesmek için yapılan bir güncelleme artık çalışmıyor
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  67. Milas mt2 Hilesinede el atarmısın lütfen çalışmıyor

    YanıtlaSil
  68. herşey çalışıyo çekme yok sebebi ne olabilir

    YanıtlaSil
  69. şuan oyuna geri dönüyom hileli kullancam olursa çok iyi olur suan indiriyom hileyi

    YanıtlaSil
  70. ÇOK İYİ HİLE HELAL OLSUN HOCAM SANA BÜTÜN HİLELER SORUNSUZ ÇALIŞIYOR

    YanıtlaSil
  71. hile çok iyide son bakımdan sonra açılmıor

    YanıtlaSil
  72. Hocam hileyi günceller misiniz acaba pack/index hatası veriyor

    YanıtlaSil
  73. hileyi güncellermisiniz pack/index hatası veriyor

    YanıtlaSil
  74. reis hile hata veriyo oyun ekranı gelmeden kapanıyo

    YanıtlaSil
  75. admin hile hata vermeye başladı bi ilgilenirmisin

    YanıtlaSil
  76. Ya olum bu ne? Bi oto pot, oto kasılma vardı o da gitmiş. Ne yapmaya çalışıyosun sen?

    YanıtlaSil
  77. Yeni bir indirme sitesi verirmisin turbobit indirmiyor hep yeniden dene diyor

    YanıtlaSil
  78. Turbobit den indirme yapamıyorum .
    Indirme baslamiyor hep yeniden deniyormum olmuyor.

    YanıtlaSil
  79. çalışmıyor anında oyundan atıyo

    YanıtlaSil
  80. PASKALYA GELDİ HİLE BOZULDU LÜTFEN GÜNCELLEYİN :D

    YanıtlaSil
  81. PASKALYA GELDİ HİLE BOZULDU LÜTFEN GÜNCELLEYİN

    YanıtlaSil
  82. hile şu an da çalışmıyor lütfen güncelleyin diğer hileler de düzgün çalışmıyor bu hile lütfen düzeltilsin

    YanıtlaSil
  83. calısan hıle neden guncelenıp yerıne boyle bırsey getırlıyor lutfen eskı hıle gelsın yenıden

    YanıtlaSil
  84. win 32 uygulaması degıl dıyor ?

    YanıtlaSil
  85. Ya reis şuna bi çekme koysanız hadi koyamadınız oto pot basma koyun allah askına ya 7x açıp bırakamıyoruz hit acıp bırakamıyoruz bi pot basma koysanız tadından yenmez <3

    YanıtlaSil
  86. çalışmıyır hacı abi yama filan diyor slot çekmeyine açın öbür tarafta yatacak yerin yok senin :D

    YanıtlaSil
  87. Mini launcher fixlendi lutfen yenileyin

    YanıtlaSil
  88. not working, can someone update this? thanks a lot for making this, people, greetings.

    YanıtlaSil
  89. Şunu Bi Güncelleseniz Çok KraL Olacakta

    YanıtlaSil
  90. hocam pack hatası veriyor bi ilgilenseniz güzel olur

    YanıtlaSil
  91. Bu hile cok güzeldi bunu güncellermisiniz

    YanıtlaSil
  92. Güncelleme ne güzel bi ben kullanıyordum ya

    YanıtlaSil
  93. hocam AstekMt2 serverine ait hile cıkarırmısınız yeniden açmışlar diğer hileler çalışmaz halde şuan

    YanıtlaSil
  94. güncelleme olduyo oyuna giriyoz indiriyoz sonra oyuna girince ekranda bi ste linki çıkıyo hileyi aömıyo onu nasıl yapcaz

    YanıtlaSil
  95. Hacı Bu hile calısmıor ne zaman olur ?

    YanıtlaSil
  96. Reis Hile hala calısmıor acılırken direk aıor

    YanıtlaSil
  97. Hala eskisi gibi oyun load ekraninda kapniyor 1hit dmg secince.

    YanıtlaSil
  98. sa admin hileyle oyuna girince atıyor yardım

    YanıtlaSil
  99. hacı ne zaman güncllersiniz bunu

    YanıtlaSil
  100. Oyun yükleme ekranında kapınıyor 1 hit damageyi seçince güncellerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  101. sa admin hileyle oyuna girince atıyor güncellemeyi nezaman yaapacaksın yada önereceğin bir yol varmı

    YanıtlaSil
  102. acaba oyun içinde ne yazıcaz nerde yazıyor

    YanıtlaSil
  103. admin yeni patch geldi hile çalışmıyor. bir el atarsan çok seviniriz...

    YanıtlaSil
  104. hile dosyası setup şeklinde bende sizde de öylemi virüs olabilir diye açmadım şüphedeyim

    YanıtlaSil
  105. reis oyundan atııyor ne yapmamız lazım diğer hackler banlatıyor

    YanıtlaSil
  106. 1hit damage de oyundan atıyor 7 damagede banlatıyor yeniden güncelermisin admin

    YanıtlaSil
  107. idmin kardeşim eskici oluyordu bu yeni sürüm olmuyor nasıl yapacam aynısı yapyıorum Dönümyor yesil renkli

    YanıtlaSil
  108. çalışmıyor kardeşim metin2 çalıştırmıyor bu eski sürümü onmuradı 1hıt olanı kullanıyordum ne zaman gelir :)

    YanıtlaSil
  109. Admin neden çalışmıyor olabilir

    YanıtlaSil
  110. admın oyuna gırecegı zaman komple kapatıyor sayfayı bı el atar mısın son guncellemeden sonra bok oldu hıle Teşekkürler

    YanıtlaSil
  111. hile yine fixlenmiş arkadaşlar indirmeyin boşuna

    YanıtlaSil
  112. balık botunun ayarlarını söylermisiniz çalışmıyor

    YanıtlaSil
  113. USTAM NASIL İNDİRİLİYOR BU REKLAM GELİYOR REKLAMI NASIL GEÇİCEZ ACİL YARDIM

    YanıtlaSil