Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!

Metin2 TR M2Mod Hilesi Levelbot 7x Auto damage (Anti ban)

Dreamfancy9 Ağustos 2019 Google Yandex





RAR Şifresi : dreamfancy

Durum: 09.08.2019 Güncel


Hilenin Özellikleri
Speed hack ve hızlı vurma
Oto lonca exp bağışlama
Oto mavi kırmızı pot basma
Auto pickup item toplama
Balık botu fishbot
Metin arama botu farm bot
Otomatik space saldırısı
7x auto damage 
7x Horse antifly damage
Gece gündüz yapma
Gm dedektörü avcı dedektörü
Mob Puller, Moblock
Teleport, Basma hilesi

Yazılı Anlatım
1. DF Loaderi indirip yönetici olarak açın.
2. Daha sonra menüden metin2 modu seçin.
3. Gözat butonuna basın ve sadece metin2 dizinini seçin.
4. Ardından giriş butonuna basıp biraz bekleyin.
5. Sonra menüden istediğiniz özellikleri seçin.
6. Hileyi başlat butonuna basıp biraz bekleyin.
7. Sonra oyuna girip ayarlarınızı yapın ve keyfinize bakın.

Videolu Anlatım


1900 Yorumlar:

  1. game guard hata veriyor ömer abi

    YanıtlaSil
  2. sorunsuz çalışıyor fakat bazen oyundan atıyo karakter seçme yerıne karaktere gırıyo yukleme yerı gelıyo oyundan atıyor

    YanıtlaSil
  3. Ömer hersey hoş da adam video alsa ne bok yiyicegiz ??

    YanıtlaSil
  4. Ömer hersey hoş da adam video alsa ne bok yiyicegiz ??

    YanıtlaSil
  5. bu hileyi acmıyor artık pc yeni bir güncelleme gelmiş oda bozuk calışmıyor

    YanıtlaSil
  6. aynı sorun . yılbasından sonra oldu . ondan önce sıkıntı yoktu

    YanıtlaSil
  7. 2016 güncelleme gelmis açamıyorum yardım eder misiniz start yerinden sonda hata veriyor

    YanıtlaSil
  8. 2016 güncelleme gelmis açamıyorum yardım eder misiniz start yerinden sonda hata veriyor

    YanıtlaSil
  9. ACİLL ÇÖZÜMMM YA HİLE GÜNCELENDİ SİZN HİLEYE 7X EKLİYİP GÜNCELEMENİZİ BEKLİYORRR HERKEZZ LÜTFEN BİYAN ÖNCE YAPINN

    YanıtlaSil
  10. windows media center çıkıor hile açılmıor

    YanıtlaSil
  11. KARDEŞİM YENİ VERSİYON İSTİYOR

    YanıtlaSil
  12. BRO YENİ VERSİYON İSTİYOR

    YanıtlaSil
  13. 7x çalışmıyor hem yeni sürümünü indirin diyor

    YanıtlaSil
  14. Virüs tehlikesi yok değilmiii

    YanıtlaSil
  15. ya bende ayarlarda 7x i aktif et die bişey yazmıo yardım edin

    YanıtlaSil
  16. bende ayarlarda 7x i aktif et die bişey yazmıo

    YanıtlaSil
  17. Dostum alt menüde 7x aktif ettim daha sonra bot ayarlarındanda aktif ettim savaşçıyım fakat çalışmıyor :( ne yapmam gerek Expbot Aç basıyorum (kılıcın üstünde A yazan simge) buseferde düm düz vuruyor

    Edit : şimdi 7xi çözdüm fakat şöyle sorunum var dream sadece moblara sağ tıklayınca çalışıyor 7x :/

    YanıtlaSil
  18. logo1.avi erişim engellendi diye bi hata alıyorum
    gameforce den yuklemedim tr yi eski bilgisayarımdan klasor olarak aldım oynuyodum sizin vermiş oldugunuz hileyi denemeye çalıştım ama yukarda soledigim hatayı veriyo ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  19. eskı cılıent olmassa calısıomu

    YanıtlaSil
  20. çok teşekkürler çalışıyor ama oyunu alta alınca yerdeki itemleri toplamıyor lütfen bir çaree bulun teşekkürler..

    YanıtlaSil
  21. metinlauncherden açmıyor oyunu tıklıyorum kalıyor öyle

    YanıtlaSil
  22. beyler benimki starta basıyom ama baişamıyo
    yardımcı olabilcek varm

    YanıtlaSil
  23. yaw bende olmuyor admin start diyince oyun açılmıyor acil yardım

    YanıtlaSil
  24. Metin2_Launch a tıklıyorum metin2client.bin not found, wronk metin2 directory! çıkıyor ok a basıyorum start a basılmıyorr lütfen yardım :(

    YanıtlaSil
  25. metin 2 launch a basınca hata veriyorr !!!!(metin2client.bin not found wrong metin2 directory!) diye bir şey geliyor ok a basınca start butonuna basamıyorum yardımm

    YanıtlaSil
  26. kardeş parola istiyor parola ne ?

    YanıtlaSil
  27. Kac gunn olduu bi gunceliyip ayarlamadiniz yaziklar olsun sizee

    YanıtlaSil
  28. Sayın dreamfancy bn hileyi yapıyorum ama hayvanın yanına gidince otomatik vurmuyor nasıl yapmalıyım ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  29. HİLEYİ HİLE İNDİR MEDİA FİRE YAZAN YERE TIKLAYIPMI İNDİRECEGİZ ACİL !!1

    YanıtlaSil
  30. HİLEYİ HİLE İNDİR MEDİA FİRE YAZAN YERDENMİ İNDİRİYORUZ ACİL SÖYLERSENİZ !!!

    YanıtlaSil
  31. Ben hileyi indirdim Fakat game guard hatası alıyorum nasıl çözebilirim :/

    YanıtlaSil
  32. ben yükledm game guard hatası veriyor nasıl çözebilirim

    YanıtlaSil
  33. linklerde sıkıntı var website is offline veriyo düzeltin artık şu linkleri

    YanıtlaSil
  34. nıye kırmızı ıksır hılesı calısmıyor

    YanıtlaSil
  35. hilenin yeni versiyonu gelmiş güncellermisin lütfen

    YanıtlaSil
  36. Dreamfancy singapore'de çalışan güncel bir hile var mı ?

    YanıtlaSil
  37. Dreamfancy M2Singapore'De çalışan güncel bir hile var mı ?

    YanıtlaSil
  38. Oyuna girerken oyundan tamamen çıkmasının sebebi nedir? Yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  39. Oyuna girerken oyundan tamamen çıkmasının sebebi nedir? Yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  40. Şuan bi hata verio rusça bi yazıyla nabalım

    YanıtlaSil
  41. HİLE GÜNCELLENDİ VE TEKRARDAN 7X YOK . EĞER ÇARESİNİ BULURSANIZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  42. BAllık botu ayarları nasıl olacak videoda yok ?

    YanıtlaSil
  43. oyuna bu gün başladım arkadaşlar metin2 gunhanda oynuom yardım edebilecek adam varsa lütfen yardımlarınızı bekliyorum iyi oyunlar

    YanıtlaSil
  44. aga gameguard eror veriyor bu bi bakarmısın

    YanıtlaSil
  45. güncelleme geldi beklemedeyiz :)

    YanıtlaSil
  46. ARTIK GİRMİYOR GÜNCELLE FELAN DİYO TIKLADIĞIM ZAMAN BAŞKA SITELERE GONDERİYOR Bİ ÇOZÜM LÜTFEN

    YanıtlaSil
  47. adamsın cansın güvenilirsin

    YanıtlaSil
  48. dreamfacy admin sesımı duy ya starta basıyorum ama oyun acılmıyor

    YanıtlaSil
  49. abi benim sormak istediğim şey metin ve boss ayarı nasıl çalışıyor yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  50. Adam Diye okunur DreamFancy diye yazılır <3

    YanıtlaSil
  51. otomatik para toplama acık olursa ban tehlikesi var mı kardeşim

    YanıtlaSil
  52. otomatik yang toplamada ban sıkıntısı var mı kardeş

    YanıtlaSil
  53. balık botunun ayarlarını söylermisiniz ?

    YanıtlaSil
  54. şuan hala Çalışıyormu acaba bu hile ????

    YanıtlaSil
  55. Start Basıyorum hıc bırsey gelmıyo

    YanıtlaSil
  56. bu balık ayarları nasıl olucak ?

    YanıtlaSil
  57. İnternet bağlantısı yok diyor kardeş

    YanıtlaSil
  58. ya ben herşeyi yaptım ama start yazısına tıklanmıyor

    YanıtlaSil
  59. ben herşeyi yaptım start baslmıyor ya

    YanıtlaSil
  60. acaba balık botunun kodlarını da verirmisin ?

    YanıtlaSil
  61. OYUNA GİRDİKTEN 5 10 SANİYE SONRA ÇARDAN ATIYOR ? SEBEPİ NEDİR

    YanıtlaSil
  62. Yaw Ben Yapamıyorum Yardım Edermisiniz

    YanıtlaSil
  63. Bu hileyle durduğu yerde slotları öldürebiliyormu kılıç sallamadan.

    YanıtlaSil
  64. abiiii ltfn söle mt2 nin içini hangi tuş ile açıyoruz

    YanıtlaSil
  65. abi nası mt2 nin içine atıyoz

    YanıtlaSil
  66. metin dedektörü nasıl kullanılıyor onu anlatırmısınız hile çalışıyor teşekkürler

    YanıtlaSil
  67. fishbotda hata var galiba açıyorum hiçbirşey yapmıyor kapatıyorum yemi çengele geçir diyor kapatınca tutuyor yani otomatik yemi almıyor ve 2. balığıda tutmuyor neden böyle

    YanıtlaSil
  68. arkadaşlar bana acil yardım edin.mobber hack indiriyorum hepsi açılıyor kutu çıkıyor ancak pserver -gameforge seçeneğinde gameforge seçince failed to start hatası alıyorum çıldırıcam biri yardım etsin niye çıkıyo bu

    YanıtlaSil
  69. Çok güzel hile fakat oyundan atıyor.

    YanıtlaSil
  70. HERŞEY GÜZELDE DAĞDAN GEÇİNCE GERİ ATIYO ONU DÜZLETİN

    YanıtlaSil
  71. kardeş bende start butonu gelmio napabilirm acaba ?

    YanıtlaSil
  72. kardeş bende start butonu gelmio napabilirm acaba ?

    YanıtlaSil
  73. Merhabalar ben hıleyı ındırdım ama oyundan atıyor gelnellıkle yardım edın

    YanıtlaSil
  74. İNME TUSUNA BASINCA İNMİYO

    YanıtlaSil
  75. İNME TUSUNA BASINCA SEKME ACILIYO İNMİYO

    YanıtlaSil
  76. hile güncellenmiş açlmıyor

    YanıtlaSil
  77. ben hileyi eksiksiz kurdum.fakat hileyi açtığımda metin2client.bin wrong (bilmemne bilmemne) diyor.hemde dosyaların tam olmasına rağmen. ne yapmam gerek ???

    YanıtlaSil
  78. ben hileyi eksiksiz kurdum.fakat hileyi açtığımda metin2client.bin wrong (bilmemne bilmemne) diyor.hemde dosyaların tam olmasına rağmen. ne yapmam gerek ???

    YanıtlaSil
  79. bu hileleri neden yapıyorsun. Virus olmadığını nerden bilcem. Kesin deiller ki.

    YanıtlaSil
  80. sa hileyi indirdim calıstı ama metin 2 ye girerken siyah ekran cıkıyor ne yapmam lazm

    YanıtlaSil
  81. sımdı ben ındırdım calıstı ama sonra metin 2 ye gırerken sıyah ekran oluyor

    YanıtlaSil
  82. abi nerden iniyo bu ya

    YanıtlaSil
  83. bunu nerden ındırcegız lınk yok mu

    YanıtlaSil
  84. YA VİDEODAKİ KADININ RESMİNİ NERDEN BULUCAZ

    YanıtlaSil
  85. Lütfen bana ulaşın yapamadım Facebook veriyorum https://www.facebook.com/osmanmert.boztepe
    Acil yardım

    YanıtlaSil
  86. YARDIM EDİN BENİM OLMUYOR VİDEODAKİ GİBİ 2000 TANE FALAN DOSYA AKTARMIYOR KES DİYORUM METİN 2 NİN İÇİNE ATIYORUM HEMEN GİDİYOR SONRA LAUNCH GİRİYOM START GELMİYOR

    YanıtlaSil
  87. Beyler ben indirdim start bastım oyunu başlat dedim oyun geliyo ama siyah ekran hiç bişi gelmiyor bilgisi olan ulaşsın

    YanıtlaSil
  88. Beyler start basıyorum oyun başlat diyorum metin2 acılıyor ama siyah ekran oluyor bi bilgisi olan soylesin lütfen

    YanıtlaSil
  89. benim otomatık vurma calısmıyorr neden olabılır

    YanıtlaSil
  90. Bende nie 29 öğe varda sizde 62 öğe var benim öyüzden olmuyor heralde yav

    YanıtlaSil
  91. az önce sorunsuz çalışıyordu fakat son bir saattir hareket ettirmiyor fixlendimi yoksa bendemi bir sorun var ?

    YanıtlaSil
  92. kardeşim dosyaları kopyalamak için yönetici izini gerekiyor diyor bu hatayı nasıl çözerin win 8.1 kullanıyorum metin 2 nin içine atmıyor o yüzden

    YanıtlaSil
  93. Yardım edin pls çekme hilesi var ama çektiginde otomatik vrmuyo 7x i de açtım ayarlardan olmuyo

    YanıtlaSil
  94. Balık botu çalışıyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
  95. Balık botu çalışıyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
  96. Ne zaman Güncellenicek su an güncel deil galiba

    YanıtlaSil
  97. balık botu hilesinde ban yer miyiz acaba

    YanıtlaSil
  98. 30ocak2016 21:02 hala calışıyormu?

    YanıtlaSil
  99. guncelleme geldı guncellermısınız

    YanıtlaSil
  100. Siyah ekran alıyorum metin2 açılmıyor nasıl düzeltebilirim ?

    YanıtlaSil
  101. Siyah ekran hatası alıyorum yardım eder misiniz ?

    YanıtlaSil
  102. hocam selamlar ben az evvel idnirdim ancak ben metin 2 yi gameforge üzeirndne oynuyorum bi el atıversen bak burda bekliyorum uzunca bi süre de beklicem nereye atmam lazım ?

    YanıtlaSil
  103. hocam ben gameforge den giriyorum metin2 ye naısl atıcam bu dosyaları ve nereye atıcam?

    YanıtlaSil
  104. kardeşim ilk girdiğimde çalışıyordu sonra kapatıp açtım çalışmamaya başka bi hienin linkini vermeye başladı o hileyi indirince setup yarıda kalıyor devam etmiyor acil yardım lütfen

    YanıtlaSil
  105. krdş oyuna gırıyom oynuyom 5 dk sora oyun atıyo

    YanıtlaSil
  106. DreamFancy; hileniz güzel ama bazen oyundan atma sıkıntısı oluyor.ve SlotlRI çekince okçulara işlemiyor bilginize SÜRÜMLERİNİZ MÜKEMMEL...

    YanıtlaSil
  107. DreamFancy çalışmanız çok güzel fahat ufak tefek sorunşarı var.
    Mesela slotları çekince okçulara işlemiyo vuruyo ama işlemyo bilginize
    çalışmanız çok güzel.inşallah dahada ilerlyip büyürsün...(ReDASLAN)

    YanıtlaSil
  108. Hata veriyor hileyi yapamiyorum

    YanıtlaSil
  109. Kardeşim ben Starta basıyorum oyun acılmıyor Yükleniyor işareti hemen gelip gidior(Fare İmlecinin nyanındaki yuvarlak) Sorun nedir

    YanıtlaSil
  110. Kardeşim ben starta basıyom sonra fare imlecinin yanındaki yükleniyor işareti gelip hemen gidiyor sorun nedir?

    YanıtlaSil
  111. HERŞEY OLUYOR AMA YANIMA ÇEKMİYOR ?

    YanıtlaSil
  112. Dostum bende START butonu çıkmıyor hileyi metin2 klosörüne dosyu konumunu ac diyip attım rar sifresini girdim mt2 launcher e tıkladım ama start butonu kapalı yardımcı olabilir misin

    YanıtlaSil
  113. Dostum ben hileyi yükleyip metin2 nin dosya konumuna attım rar şfresini girdim metin2 launcher e tıkladım ancak START butonuna basamıyorum acil yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  114. ekran karanlık oluyor bi bakar mısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bendede siyah ekran dimi sadece altta hile menüsü gözüküyo

      Sil
  115. BU HİLELERİ SİZ Mİ BULUYORSUNUZ YOKSA BAŞKASI BULUPTA SİZ Mİ YAYINLIYORSUNUZ ?

    YanıtlaSil
  116. Kardeşim güncelleme olmamış dosyaları atınca indirme sayfasına atıyor !!!!!

    YanıtlaSil
  117. Hile güncelleme istiyor oyuna girmiyor lütfen düzeltinn

    YanıtlaSil
  118. kendi orjinal sitesinde de sende de lycan skilleri bozuk kardeş bunu halledebilirmisin ve zihinsel savaşçının yeni skill i de çalışmıyor

    YanıtlaSil
  119. yeni gelen güncelde açtığımda oyun açılmıyo alttan titreme oluyo ve siyah ekran :(

    YanıtlaSil
  120. Ömer çalışmıyo siyah ekran geliyo help pls

    YanıtlaSil
  121. Kardeşim son güncellemede hile ile oyuna girince siyah ekran veriyor haberin olsun.

    YanıtlaSil
  122. daha deminki guncellemeden sonra erver secme yerı kara ekran gelıyor neden acaba eskı hılenın oldugu yere atmadım yenı klasore attım

    YanıtlaSil
  123. daha deminki guncellemeden sonra erver secme yerı kara ekran gelıyor neden acaba eskı hılenın oldugu yere atmadım yenı klasore attım

    YanıtlaSil
  124. yeni güncelleme için video çekermisin

    YanıtlaSil
  125. videoda dediklerini yaptım güncelleme gelmeden önce gayet iyi çalışıyordu güncelleme geldi acıyorum oolmuyor metin2 acılıyor ama ekranı gelmiyor ch ler falan gözükmuyor bi yardım

    YanıtlaSil
  126. yeni sürümü yükledim met2 içine attım ch leri açmıyor olmuyor acil çözüm bulun lütfenn

    YanıtlaSil
  127. videoda dediklerini yaptım güncelleme gelmeden önce gayet iyi çalışıyordu güncelleme geldi acıyorum oolmuyor metin2 acılıyor ama ekranı gelmiyor ch ler falan gözükmuyor bi yardım

    YanıtlaSil
  128. dreamfanccy ben metin2 mod launcherden oyuna girince oyun açıldığı zmn ekran kararıyo neden bi türlü giremiyorum oyuna

    YanıtlaSil
  129. Kardeş hileyle açıyorum Siyah ekran Geliyor Ama Hilenin o yeri varda Ekran Siyah

    YanıtlaSil
  130. yeni sürüm geldi olmuyor bi el atın beyler chler açılmyor

    YanıtlaSil
  131. oyun açılmıyor siyah ekran oluyor ilgilenin dreamfancy

    YanıtlaSil
  132. hatama el at kaç tane kardeşim burda hataları soyluyor cevap yazmıyorsunuz yukardaki yorumlarda adamlar size cennete yolluyacak kadar dua ediyor msj yazıyorsunuz hatalar olunca yazmıyorsunuz şimdi bizede bi el atın

    YanıtlaSil
  133. bizede bi el atsan artık hatalara cevap vermiyorsun kardeş bune adam dua ediyorr

    YanıtlaSil
  134. Yeni güncelleme ile birlikte oyun açılıyor ama siyah ekranda kalıyor acil çözüm !

    YanıtlaSil
  135. metin2 siyah ekranda kalıyor admin

    YanıtlaSil
  136. HİLE GÜNCELLENDİ 7X FELAN GİTTİ İNGİLİZCE OLDU VE BENDE ARTIK GİRMİYOR METİN2 YE SİPSİYAH EKRAN OLDU REİS

    YanıtlaSil
  137. Kardeşim Acilen Bi Söyle Lütfen Siyah ekran alıyorum lütfen !!!!

    YanıtlaSil
  138. Kardeşim Lütfen Yardım edermisin siyah ekran hatası alıyorum hilenin en güncelini indirdiğim halde dünkü sürümde böyle bişey yoktu

    YanıtlaSil
  139. Güncelleme olmadan önce calisiyordu simdi oyuna giremiyorum ekran kararıyor ve hic bir sey yapamiyorum bir yardımcı olurmusunuz .

    YanıtlaSil
  140. güncellenmiş halini indirdim kurdum gene güncelleme istedi

    YanıtlaSil
  141. ŞİMDİ GÜNCELLEDİĞİNİZ HİLEYİ İNDİRDİM GİRDİM OYUNA GİRİYOR SİYAH Bİ EKRAN ÇIKIYOR HATALI YANİ

    YanıtlaSil
  142. HİLE ÇALIŞMIYOR SİYAH Bİ EKRAN GELİYOR GİRİNCE

    YanıtlaSil
  143. abi ben bunu indirdim ama açılmıyo
    altta simgeler var ama ekran siyah bana çabucak dönermisin

    YanıtlaSil
  144. Güncelleedniz açamıyoz şimdi bune av

    YanıtlaSil
  145. METİN2 ACILINCA SİYAH EKRAN KALIYOR

    YanıtlaSil
  146. kardeş launcherdan açıyorum sonra oyun açılıyo sağ altta hile gözüküyo ama svler gözükmüyor yardım

    YanıtlaSil
  147. KARDEŞİM 7X SLOTO SAG TIKLAYINCA ÇALIŞIYOR DİGER TÜRLÜ 7X ÇALIŞMIYOR CEVAP VERİRSEN SEVİRİM ACİL

    YanıtlaSil
  148. 01.02.2016 SÜRÜMLÜ HİİLENİZ ÇALIŞMYOR !!!!!!

    YanıtlaSil
  149. KARDEŞİM SLOTA SAG TIKLAYINCA 7X VURUYOR ÖBÜR TÜRLÜ 7X VURMUYO ACİL CEVAP VERİRSEN SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  150. siyah ekran çıkıyo çözümü yokmu

    YanıtlaSil
  151. s.a hileyi açınca hata oluşuyor ekranda çizgi çizgi oluyor açılmıyor sebebi nedir

    YanıtlaSil
  152. kardesim yeni günceleme geldi oyun açılmıyor start basıyom siyah ekran veriyo öyle kalıyo sadece sağ alta çekme balık botu felan düğmeleri kalıyo orjinal sitesinden indirdim çalıştı ama türkçe degil 7x sorun verdi sıçtım sonra türkçe için sizin türkçe yama yaptıgınız o metini atım ve yine aynı siyahlık oldu yeni güncelemede türkçeye çevirme sorunu var hile çalmama durumunda geregini yapılmasını arz ederim vay amk ne konuştum

    YanıtlaSil
  153. Start basıyorum oyun ekranı siyah olarak geliyor :( Neden ? ?

    YanıtlaSil
  154. Start basıyorum oyun açıldıgında siyah ekran oluyor Neden ?

    YanıtlaSil
  155. AGA OYUNA GİR DİYOM SİYAH EKRAN ÇIKIYOR ACILMIYOR NAPABİLİRİM ACİLL YARDIM !!!!!!!

    YanıtlaSil
  156. Bügünkü güncellemeden sonra sonra hileyi açamadık metin2 ye girince server secme kısmı olan yer simsiyah sadece altta simgeler var cozumu ? m2 silip yükledim

    YanıtlaSil
  157. 2 günden beri sıkıntısız kullanıyordum bügün actım sıyah ekranda takılı kalıyor çöozumu nedir

    YanıtlaSil
  158. girmiyor siyah ekran gelıyor ????

    YanıtlaSil
  159. hile güncellendikten sonra oyuna girdiğimde sadece hile ayarları gözüküyor serverlerin oldugu yer siyah ekran yönetici olarak çalıştırdım fakat sorun hala aynı bi çözümü yokmu

    YanıtlaSil
  160. 1 Şubat güncellemesi ile birlikte çalışmıyor..

    YanıtlaSil
  161. Lütfen Yardım Hileyi Şimdi İndirdim Ama siyah ekran hatası alıyorum yardım edebilirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  162. Ya siyah ekran alıyorum yardım lütfen

    YanıtlaSil
  163. Ya siyah ekran alıyorum yardım lütfen

    YanıtlaSil
  164. yenisi geldi metin2 ekranı kapkara açılıyor düzeltin şunu ya eskisinde sorun yoktu

    YanıtlaSil
  165. Başkan 7x felen yok bu hilede ?

    YanıtlaSil
  166. Siyah ekran veriyo..

    YanıtlaSil
  167. 7X YOK VE SİYAH EKRAN VAR YENİ HİLEDEEEEEEEEE 1.02.2016 ( 1 ŞUBAT 2016 )

    YanıtlaSil
  168. bozdunuz hileyi açılmıyor siyah ekran full sadece hile butonları gözüküyor

    YanıtlaSil
  169. kardeş ben oyunu yüklerken windows smart screen uyarısı verdi yükledim yinede ama oyun kapkaranlık hiçbişey görünmüyor napabilirim

    YanıtlaSil
  170. abi hileyi atıyorum dosyaya sımsıah ekran gelıor start lıyorum oyunu loginde simsiyah oluor

    YanıtlaSil
  171. merhaba elinize sağlık süper ama bugün güncellendi ben yükledim açıyorum metin2yi ekran kararıyo kararmış bir metin2 düzelmiyor sildim tekrar yükledim cok teşekür ederim cewap werirseniz.

    YanıtlaSil
  172. abi güncel geldi ekran siyah oluyo normel açılıyo hileyle açılmıyo

    YanıtlaSil
  173. admin hileyi yükledim oyuna girerken ekran simsiyah oluyor acil yardım et!

    YanıtlaSil
  174. @Dreamfancy Master kardeşim oyun siyah ekran problemi var çözümü nedir ?

    YanıtlaSil
  175. Siyah ekran geliyo ?????????

    YanıtlaSil
  176. bende acılıyo hıle gozukuyo fakat sıyah ekran oluyo metın2 acıyor ama sıyah ekran sadece hılemenusu gozukuyo nolur yardım ya

    YanıtlaSil
  177. yaa simdi 01.02.2016 guncelleme dıyor internede giriyor

    YanıtlaSil
  178. yeni güncelleme çıktı ve yapamıyorum starta bastığımda güncelle diyip bir siteye atıyor indirip kuruyorum ve louncheri açtığımda yine aynı şeyi diyor lütfen cevap kardşeim ..

    YanıtlaSil
  179. kardeşim güncelleme geldi bugün kuruyorum hala güncelle diyor lütfen yardım

    YanıtlaSil