Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!

Special force 2 aim pistol hack hilesi indir 2014

Dreamfancy18 Ocak 2014 Google Yandex

special force 2 aim pistol hack

Yazılı Anlatım
1. Hilemizi indiriyoruz & kurulumu yapıyoruz.
2. Masaüstüne çıkan pistol hack klasörüne giriyoruz.
3. Special force 2 yi açıyoruz hazırda bekletiyoruz.
4. EAP.exe'yi yönetici olarak çalıştırıyoruz.
5. Ardından mousenın orta tuşuna basarak o yerdeki şeyi seçiyoruz.
6. Special force 2'ye geliyoruz, ve bir odaya giriyoruz.
7. F8 Basıyoruz ve hilemiz aktif oluyor.
Hile en çok hexa modunda avantaj sağlar.

Videolu Anlatım

31 Yorumlar:

  1. Tamam iyi hoş yeni hile paylaşıyorsun millet faydalansın diyede arkadaş önce şu yang bugda detect macro hatası alanlara yardımcı olsan daha iyi olmaz mı?Millet deli gibi kasıyor hayla orda biz sureklı neyı yaparsak yapalım hep detect macro hatası alıyoruz buna bı cozum bul?

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. süpersin cem aynen dream dostum onu bi halletsek bizde kullanacağız dediği gibi millet ölümüne kasıyor

      Sil
  2. admin bu new key to fire onu nasıl MMB yapcaz yapılmıyor yardım pls

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. aynen mmb yapılmıo yardım lütfen !!!!

      Sil
    2. Beyler mmb yi farenin ortasında bulunan kaydırılan topun üstüne bastırarak yapıyoruz. Kolay gelsin

      Sil
  3. Harikasınız Special Force 2 paylaşımlarının devamını bekliyoruz :)

    YanıtlayınSil
  4. Harikasın anında çalıştı yapamayanlar tekrar deneyin oldu taramalı gibi tabanca ile giriyorum adamlara dreamfancy siz harikasınız !!!!

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim ben indiriyorum diyor ki kurulum dosyası ondada kurulum yapıyorum hile değil?

      Sil
  5. Bu Ne Biçim Hile Amına Koyim Ya Linki Yok

    YanıtlayınSil
  6. Bu yorum yazar tarafından kaldırıldı.

    YanıtlayınSil
  7. specıal force hangı sıtededn ındırırsem ıyı olr gameforge hta verıo sureklı beyler

    YanıtlayınSil
  8. daha cok hıle cıkmasını ıstyoruz ozellıkle mermı can ve duvardan gorme hılesı bu oyun ıcın

    YanıtlayınSil
  9. bu hileleri üretenin...

    YanıtlayınSil
  10. orospu çocukları sizin yüzünüzden oyun oynuyamıyoruz sizin annenizi gelmişinizi geçmişinizi sülalenizi hakkıyla oynayan herkez siksin mk

    YanıtlayınSil
  11. Special Force hilelerini üretebilirsen gerçekten baya bi hackersın kardeşim benim. :)

    YanıtlayınSil
  12. milleti kandırma at fakası açılmıyor hile falan.

    YanıtlayınSil
  13. www.cigabit.com/sales en guncel aimbot & hack satışları burada. her zaman guncel herzaman undetected.

    YanıtlayınSil
  14. senn en avr ya sizn yüznüzden youn onanmaz hale geldi

    YanıtlayınSil
  15. Instruction 1st. disable your antivirus (because of false alarm virus from themida protection) 2nd. install to Netframework 3rd. open your OWN injector run as administrator if you are using win7 OS version or vista OS version(hii suggest injector or any injector have auto close function) 4th. set your inject process tp wall.dll make sure your process is correct 5th. start game LİNK : https://yadi.sk/d/cixzHkowcVMgu http://i.hizliresim.com/5R1OJd.jpg

    YanıtlayınSil
  16. adamgibi oynasanıza herkez hile yaparsa keyfi kalmazki bu işin

    YanıtlayınSil
  17. lütfen yalan yanlış şeyler demeyelim bu hile degil bu bu sadece egitici mod insanları kandırma az adam ol bilmeyenleri keekleyeceksin dimi %100 yalan indirmeyin

    YanıtlayınSil
  18. lütfen yalan yanlış şeyler demeyelim bu hile degil bu bu sadece egitici mod insanları kandırma az adam ol bilmeyenleri keekleyeceksin dimi %100 yalan indirmeyin

    YanıtlayınSil
  19. Beyler ben indiriyorum hile inmiyor inen tek şey kurulum dosyası ondada bi saçma program çıkıyor iL den başlayan çözümünü bilen ?

    YanıtlayınSil