Metin2 Şaman Efsunları [20-30K Atma]

Ömer ÇELİMLİ5 Nisan 2014 Google Yandex


metin2 şaman efsunları 20-30k atma

Size şimdi şaman ile nasıl 20k-30k ları havada uçuşturacağınızı göstereceğim. Asla ama asla şaman da iyileştirmeci olmayın çünkü skill vuramazsınız.
-
Öncelikle Silah:
Yarı İnsan
Kritik Vuruş Şansı
Zeka
Çeviklik
Büyü hızı
-
Neden çeviklik? çeviklik şamanın skill vuruşlarını arttırır böylece daha çok damage atarsınız. Taşlar her karaktere ayrı silah dizebilirsiniz
-

Ya da 1 silah yapabilirsiniz:
Savascı
Sura
Ninja
-
Her karaktere ayrı yapacaksak taşlarımız şöyle olmalı
Savascı
Kritik
Soğutma
-
Ninja
Kritik
Soğutma
-
Sura
Kritik
Soğutma
-
Şaman
Kritik
Soğutma
-
Kesinlikle taşlarımız böyle olmalı...
-
Zırh:Svdeki en iyi zırh
Max hp
Kılıç
Çift el
Bıçak
Şimşeğe karşı dayanıklılık
-
Neden şimşek? Şimşek bizim kritik yememizi önler...
-
Taşlar
Korunma
Savunma
Yaşam
-
Kask ve efsunları

kardinal Şapkası 60 lvllik şaman kaskı (bloklama veriyor.)
Yarı insan
Büyü
Ateş
Rüzgar
Şimşek
-
Bazı arkadaşlar ateşe karşı dayanıklılığın doyumdaki slotlara karşı olduğunu söylüyor. Aslında böyle bir şey yok. Ateşe karşı dayanıklılık şamanın skillerinin az vurması ve ateş hayaletine karşı savunmamızdır.
-
Ayakkabı ve Kolye (Cennet kolye ve Anka ayakkabı)
Kılıc
Bıcak
Cift el
Kritik
Max hp
-
Bilezik(Cennet Bilezik)
Yarı insan
Büyü
Ateş
Rüzgar
Max hp
-
Rüzgar delici yememizi önler.
-
Küpe(Cennet küpe)
Kılıc
Cift el
Bıcak
Yarı insan
Ok savunması/zehre karşı koyma tercihe bağlı
-
Kalkan Her karaktere
Sersemlik
Zeka
Yarı insan
Ceviklik
Bloklama
-
Efsunlar bu kadardır benim tercihim bunlar eğer bu efsunları dizerseniz sizi kimse alamaz. Efsun Botu ile bu efsunları rahatça yapabilirsiniz!


72 yorum:

  1. offff her yerde bunlar neden hep aynı yalanmı doğrumu anlayamadık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru olanları görüp kontrol edip, paylaştık.

      Sil
    2. Doğru olanları görüp kontrol edip, paylaştık.

      Sil
    3. kardeş ben şimdi bu efsunları yapsam sağlam olurmu çar?

      Sil
    4. olmasa adam niye koysun gerçekten dene dene dememe bile gerek yok yap atarsın 20 30 k

      Sil
    5. gerçek değik mk aynını yaptım olmadı alıyolar işde :P

      Sil
    6. o senn beceriksizilin yaptım 25 k dan aşşa vurmyo 3 k krtk zor atayolar

      Sil
  2. Her oyunda farklı ayar yapıldığı için bu efsunlar bir şeye yaramayabiliyor kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız, ama biz genede uygun olanı paylaştık.

      Sil
    2. Peki Bu Efsnlar Hangi Ayara Görer

      Sil
  3. dreamfancy oyun beta sürüme çıkana kadar şimşek&rüzgar&ateş e karşı dayanıklılık efsunlarının işlevsiz olduğunu bilmiyordun galiba bilinen kritik ve deliciyi önlemesi yanlıs uydurulmus bişeydir efsunların ne işe yaradığı resmi forumda paylasılmıstır bu efsunlar artık belli yaratıklara karsı +güç veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı pvplerde işlevli pvplerin kullandığı serverfilese göre değişiyor.

      Sil
  4. DF Kardeş ben kalkanı anlamadım kalkan hangi kalkan olmalı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 61 lik her karakter için kalkan yani şahin kalkanı aslan ağzı kalkanı ejreha pulu kalkanı vede kaplan kalkan

      Sil
  5. Ateş şamanlarda o yanma dediğimiz şeye karşı dayanıklılık aslında önemsiz suranın ateşine karşılıkda http://www.youtube.com/watch?v=KGq6Swh22Cw izleyin

    YanıtlaSil
  6. Şimşek ve rüzgar işlevsizdir. Metin2 wiki açıkladı.

    YanıtlaSil
  7. Lan sik kafalı admin şimşek rüzgar serverlerde işe yaramıyo mk salağı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen yapmasan yapma qocum bnm

      Sil
    2. O zaman koyarlar kritiği deliciğe mk malı

      Sil
    3. Bazı pvplerde Şimsek Rüzgar Aktif . Bilip bilmeden konusma at kafası

      Sil
  8. kardeşim okcular için yokmu

    YanıtlaSil
  9. Aga Yaptım fakat hep öldürüyorlar :D 20-30 k da atmıyo rekorum 13k :D

    YanıtlaSil
  10. deniycem saglam olursam bi teşekkür ederiz :D

    YanıtlaSil
  11. yanlız ok sav 0 sen benim oynadıgım sw ye gelsen benden rahat 35 40 k yersin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi karaktersin ve efsunlarını verirmsin kardeşim ya bana lazımda

      Sil
  12. Kardeş ben çan kullanıyorum yelpaze için değilmi silah efsunu ?

    YanıtlaSil
  13. Elimize yelpazemi alalım yoksa çan mı ?

    YanıtlaSil
  14. ARKADASLAR EFSUNLAR YALAN CUNKU BOTTA HEPSINI YAPTIM WSLERDE 2 K KUKREME UGRASMAYIN ZAMANINIZA YAZIK ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Nasıl 20K Atıyorum Acaba ?

      Sil
    2. hangi sw verirmsin

      Sil
    3. daha bugün yaptım düz Çanla 3.5 - 4 k arası Yelpaze ile 5-6k arası :) bunlardan yapıp iç itemleri satıcam :D

      Sil
  15. Abi Lütfen Saman Skillerini Nasıl Vercemizide Anlatırmısın !!!1

    YanıtlaSil
  16. Şimşek çagirma skili kükreme haric tum şaman skillerinden daha etkilidir admin gotunden element uydurma büyü hizi ve + kendi hiz skilimize vurursak adminin 15 saniyede atacagi 20 kyi biz 15 saniyede 3 kere vurarak(simsek atma) 2-3 kata varan artis yakalayabiliriz iyilestirme skilimize hic deginmiyorum bile

    YanıtlaSil
  17. ömer adamsın oyunu çözdüm herkesi aliyorum editler haric. ama editlerde vurmasi gerekenden cok az vuruyor sagol adamsin

    YanıtlaSil
  18. Hiç de 20 30 k filan atılmıyor 10k atsa yine iyi

    YanıtlaSil
  19. admin ellerine sağlık hileliler harıc herkesı yatırdım sw :D karabüyü olsun okcu olsun büyülü silah bıcakcı zihinsel bedensel iyileştirici filan flan herkes yatırdım herkes itelerimi istedi vermedim valha :D

    YanıtlaSil
  20. en fazla 3 k attı :D

    YanıtlaSil
  21. Kardes biyologda neler almaliyiz ?

    YanıtlaSil
  22. Arkadaşlar her sw de işe yaramıyo hem 20 30 k atıcaksan Mast eden ayakabı bide mor yakut kolye takıcaksın.

    YanıtlaSil
  23. DreamFancy Seni Çok Seviyorum Lütfen Bu Paylasımıma Cevap Yaz Cok İse Yaradı Tesekkür Ederim :) Adım Doğukan Duman :)

    YanıtlaSil
  24. Bu Efsunlar 10 Numara 100 K Attım Teşekkürler ! :)

    YanıtlaSil
  25. amklar adam doğru yazmıs efsunlar bole olur samanların

    YanıtlaSil
  26. ben hep böle diziorum bu arada 1 arkadaş ok sav yok demıs okcuarl ıcın ıse ayrı itemler diziorum oda oluyo
    yani mesela ayakkabı : -kılıç -bıçak -cıft el -kırıtık -hp getiriorum ondan sonra bı ayakkabı daha yapıp -kılıç -bıçak -ok -hp -kiritik getiriorum
    oluyor sana oksa vunmasıda

    YanıtlaSil
  27. bilezikte rüzgar yerine delici gelirse nasıl olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana söyliyim hiçbir işine yaramaz :)

      Sil
  28. Abi bide şu efsunları yapmamız için efsun botu yapsanız mükemmel olucak .

    YanıtlaSil
  29. ağa 37.500 vurdum eyw

    YanıtlaSil
  30. :D
    KARDEŞİM ARTIK ESKİKİ GİBİ DEGİL ŞİMŞEK RÜZGAR BUGDA BEN 1 E 1DİZİYOM ÇOK T SAGLAM OLUYO AMA SERVERDEN SERVERE DEGİŞİYO DAMAGE FARKI 5 AYAKABI 5 KOLYE 5 KÜPE 5 ZIRH 5 SİLAH YAPIYORUM AMA DAMEGESİ DÜŞÜK OLDUGUNDAN YATIYO

    YanıtlaSil
  31. :D şimsek le rüzgar bi boka yaramaz metin2 wiki tarafından kanıtlanmıştır

    YanıtlaSil
  32. Kardeş bide inci kolye daha iyidir zeka verir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam zaten yeterince zekaya verdi kritik dizicek diye delici getirmedi.Daha zekayı napıcaksın %20 Delici bence çok daha iyi. Savunması olmayan birisine düz 7k atıyorum inci kolyeyide senin bu yorumunu görünce yaptım aynı efsunlarla aynı adama 4100 geçirdim :)

      Sil
  33. bro bak beni dinleyin saglam efsun veriyim size :D mor yakut kolye kılıç bıçak çift el krıtk hp olsun.mest eden ayakkabınız olsun kılıc bıcak cıft el hp krıtık olsun.Yelpazenize kritik yarı büyü hızı zeka canlılık getirin.Zırhta kılıc bıcak cıft el hp buyu hızı olsun.Kaskta yarı büyü saldırı hızı hp üretmi zehir olsun. Bileziktede hp üretimi olsun bu iş tamamdır arkadaşlar

    YanıtlaSil
  34. Arkadaşlar bu efsunalr ''Gereksiz Efsunlar Silinmiştir'' Özelliğini Taşıyan Pvplerde Çalışmaz.
    Çünkü Onlar Şimşeği,Ateşi Gereksiz Sayan Mallar. O yüzden Sv nize bağlı. Ben yaptım oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serverin Nasıl Anlıycaz Uyumlu Olup Olmadıgnı

      Sil
  35. kardeş büyü düye girmissin ne o büyü hıızımı büyüye karşımı dogru duzgun yhaz sunları kardeş

    YanıtlaSil
  36. kardeş ben yaptım az önceki damagei görmeniz lazım lordmt2 zeus svde 101 level şamanım üstümde çelik elimde iblis var adamın üstünde mavi ölüm elinde vip dragon var ben buna kükreme vurdum 47,5 k yedi sonrada uçan tılsımla 20 k vurup yere gömdüm editliyi bile kolayca yatırırsınız eğer doğru düzgün yaparsanız

    YanıtlaSil
  37. Bazi pvplerde şimşek ve rüzgar bugda olmaz ozaman kullanırsınız ama bugdaysa

    Yelpaze:zeka canlılık büyü hızı yarı kritik not:çeviklik bugdaysa canlılık yapın
    Yelpaze taşı:1/1 el için karakter taşı kritik büyü hızı atın

    Zırh:Kılıç bıçak çiftel büyü hızı hp
    Zırh taş:korunma yaşam savunma

    inci kolye:kılıç bıçak çift el hp kritik not:inci kolyede zeka olduğu için damagenizi artırır
    cennet gözü küpe:yarı kılıç bıçak çift el zehirlemeye k. dayanıklılık not:pvpde okçu varsa ok sav koyun
    Mest eden ayakkabı:kılıç bıçak çift el hp kritik
    Kask:yarı büyüye karşı d. saldırı hızı hp üretimi zehirleme
    Cennet gözü bilezik:yarı delici hp hp absorbe büyü karşı d. not:cennet gözü bilezik kritik olduğu için kritiğinizi artırır tavsiye ederim.

    Biyalog:son 2 biyalogta hp alın ikisinide.

    YanıtlaSil
  38. Kardes biyolog gorevi kac tane bi yardim

    YanıtlaSil
  39. Çeviklık güç bugta felan kalmaz arkadaslar ınanmayınız. buralarda mılletın uydurmalarını okuyacagınıza gırın gameforceye efsunlar nedır nasıldır ogrenın bu

    YanıtlaSil
  40. bugta felan kalmıyor o efsunlar bılmedıgınıze konusmayın arkadaslar o efsunlar kızl ormandakı slotlara koyudlu.! bırısı gordum dıyor 10 adam sonra gördum vurdum oldurdum gomdum oluyor sallamayın lutfen mılletı yanlıs bılgılendırıyorsunuz.!

    YanıtlaSil
  41. Anlamıyorum sankı bu efsun dıznını ılk burası paylastıda sız gordunuz hemen yaptnız serverdekı herkezı kestınız vay anasını be :D yapamktan önce oynamayı bıleceksınız e burada efsun dizimine bakıyorsanız demekkı bılmıyorsunuz ilk önce oyunu ögrenın sizlere 10 yıllık bır oyuncu tavsıyesı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanız metın2 10 yıllık değil hatırlatıyım

      Sil
    2. ve görünüyoki sende bakmışsın :))yani sende oynamayı bilmiyorsun

      Sil
  42. şimdi ben venüs metin2 oynuom onda otomatik f6 dan efsun botu var bloklama yok bnde yansıtma yaptım bişey olurmu

    YanıtlaSil
  43. Bi ara bu efsunlarla dolu çara 70k atmıştım oluyo baya

    YanıtlaSil
  44. Bu Efsunların Çoğu Yanlış 5k Atın Dua Edin Bu Efsunlarla
    Bilezik: şimşek rüzgar her serverda bugdadır verdinz efsun tamamen ynlş
    Silah: ninja hariç çeviklik artık çoğu serverda oda bugdadır oynn yerine canlılık koyun
    Zırh: zırha şimşek değil büyü hızı koyun
    ve daha birçok hata ben kndi yptm efsunlarla 27k atıyoru betasız serverda betalı serverda damege tabiki daha fazla olucaktır :)

    YanıtlaSil
  45. Admin kardes kaplanmt2 de ise yararmi

    YanıtlaSil
  46. Admin kardes kaplanmt2 de ise yararmi

    YanıtlaSil
  47. Admin kardeş m2 ward da hangı adama gostersem çöp dio en fazlada 3 k vuruo fazladan 0 koymussun sanırım

    YanıtlaSil
  48. Benim tavsiyem icleri atak yapin benim savunmaydi kimse vuramiordu ama bende vuramiordum atak yaptim 39 ka rekor ely mt2

    YanıtlaSil
  49. bunları yap karşıma gel seni şamanımla sikerim

    YanıtlaSil

Reklam yapmak, küfürlü konuşmak bir suçtur, bu şahıslar websitemizden uzaklaştırılacaktır.