8 Şubat 2017

GameGuard detectcs GameHack (v6877) Hatası Çözümü 2017



Yazılı Anlatım
1. Hileyi indirin kurulumu yapın.
2. Metin2 içine girip GameGuard klasörünü silin.
3. Ve bizim vermiş olduğumuz dosyaları metin2 içine atın.
4. Daha sonra pc, pc1, pc2, pc3, pc4, pc5 gibi klasörleri silin.
5. Ardından istediğimiz hile ile oyuna giriyoruz.
6. Ve hata vermeden mutlu mesut oynuyoruz.

126 Yorumlar

EyvAllah kardesim benim :))

Değerli içeriğinizle sürekli gelişmekte ve üretmektesiniz. Elbette bu sizi paylaşım konusunda bu alemde 1 numara yapar. Sizin programlarınızla çok faydalar sağladık, kendinize alıştırdınız bizi. Emeğiniz ve ilginiz için çok teşekkürler. Hakkaten bir çok kullanıcı olarak bu durumdan muzdariptik. Çok sağolun

yaptım ama aynı hatayı alıyorum

Kaç Senedir Takip Ediyorum Adam gibi adamsınız Eyv Herşey için

MERHABA HOCAM SİZDEN BİR İSTEĞİMİZ OLACAK ARALIK AYINDA KART EVENTİ OLACAK SANIRSAM EGER EVENT OLACAKSA OTO TOPLAMAYA KART KOLEKSİYONUNU DA EKLER MİSİNİZ
ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLERR

işe yaramıyo ya yenileyin şunu yılbası gelıyo

RAR ŞİFRESİ NEDİR?

Aynı hatayı alıyorum yapmama rağmen.

kardeşim iyide senin dedini yapıyom ama yine aynı hatayı veriyo

kardes yaptım ama aynı hata

formatlayıp da denedım ama nafile hala aynı hatayı alıyorum

kardeşim bndede işe yaramadıbunun baska çözum yolu yokmu ya 2 gundur ne eziyet çektim çözum bulana kadar ama yok bulamıyorum her yerede baktım herseyde denedim

??????????????????????????????????????????????????? soru işareti çıkıp oyundan atıyor ? oyun güncellemesinden sonra

oyuna gelen yamadan sonra ????? hatası geliyor

olmuyo kardeşim yawwwww
http://i.hizliresim.com/77V8L5.png

kardeş yaptım ama yine hata veriyor acaba neden bugun güncellendi diyemi olmuyor 3gün sonra etkinlik var bi el atarsan sevinirim şimdiden saol

Metin2 Güncellendi ??????? bu hatayı veriyor Güncellerseniz Seviniriz

Metin2 Güncellendi Hile soru işareti hatası veriyor güncellerseniz seviniriz.

Kardeşim girdiğimde oyundan atıyor :/ var mi bi çöZümü

soru ısaretı hatası alıyorumm acılll yardım

soru işaretleri geliyo karakterden sonra oyun yükleniyor girmeden oyundan cıkıyor yardımcı olurmusunuz

soru işaretleri geliyo oyun kapanıyor

ADMİN YENİ HİLE N ZAMAN GELİR??

METin2Mod LevelBot 19:11:2016 oyuna giriyorum tam yüklendiği anda oyundan atıp ünlem işareti veriyo 1-2 önce böyle değildi hilemi Fix lendi Bilgilendirrimsiniz?

????? bu hatayı verıyor neden duzden gırınce bısey yok ama hıleden gırınce bu hatayı verıyor anıden neden

???? bu hatayı verıyor hıleden gırınce duzden gırınce bısey yok atmıyo ama hıleden gırınce ??? bu hatayı verıyor neden

dostum bu da bır ıse yaramıo dedıklerınızı harfıyen yaptım olmadı

sevgılı kardesım ındırım kurdum ama hala aynı hatayı almakdayım lutfen yardımcı olurmusunuz bana

yok aga ya kakarım boyle sıteye sımdıye kadar bu sıteden ne ındırdıysem calısmadı bılgınıze...

aynı hıle devam edıyo bos boş dosyalarla ugrastırayın bızı be4

arkadasım hile guzel yayın veriyorsun sizi uzun zamandır takip ediyom ama gameguart verdiginiz işe yaramadı hata veriyo bir gozden gecirseniz iyi olur metin2 kloserini sıfırdan indirdim ama aynı hata devam ediyor bir care bulun bu işe tsk.ed

aynen yaptım fakat haala hata verıyor sikerim böyle hileyi amk

bu sefer de metın2 yanıt vermıyor

rardan cıkarırken tanılamadı mesajı alıyorum yanlış parola hatası alıyorum dreamfancy.org

aynn aynı yine otıyor hatayı veriyor

oyuna girince tekrar kendi dosyalarını yüklüyor ve atıyor bida gameguard diye usta bi yardım et

Aynı hatayı alıyorum lütfen bişeyler önerin

??? Hatasi hep girsen bile oyuna hile aktif degil yapin be kardesim seviyorum sizi

Hic bir sekilde hile aktif degil ya ?????? Hatasi veriyor litfen ama lutfen yapin ya seviyorum sisi

yeni paylaşılan hile gameguard veriyor bunu denedim yinede veriyor

aga ilgilenen yok ya hala açamıyoruz maduruz cevap verin bari

Arkadaşlar işe yarıyor hata vermiyor. Ama dreamfancy nin son hile güncellemesinde hile sadece ekranda görünüyor ama çalışmıyor. Diğer sitedeki hilelerde de bu işe yaramıyor. Geçen hafta indirmiştim hileyi şimdi çalışmıyor.

aynı hata yeniden geliyo yenileyin lütfen

ayn bende aynı hatayı alıyorum işe yaramıyo yav yardm

Kardeşim GameGuard hatası hayla aynı başka çözüm yolu varmıdır şimdiden teşekkürler

YAPTIM AMA YİNE AYNI HATA ÖMERCİM Bİ EL AT LÜTFEN

yine hata veriyor !!

Senin taşşana 2 yumurta kırar yerim

İlk Başlarda Giriyordu Şimmdi İse Gameguard hack Falan Diyor Oyundan Atıyor Daha YÜkleyeli 1 gün olmadı be abim bi çözüm bulursanız seviniriz

i can`t download the file
its a program not a ZIP file

siliyorm oyuna girdiğimde oyun otomatik olarak gameguard ı geri yüklüyor acil bakın çaresine

şuna çözüm bulun .. sildiğimizde oyunu açarsak tekrar gameguard yükler acil bişeyler bulun pls

olmuyor aynı hatayı veriyor bişey yapın ilgilensenize yeter ama 13 aralıktayız ya

game guard hatasıda verıyor soru ısaretı hatasıda verıyor

ben yapıyorum ama hala aynı hata yı tekrarlıyor bi çözüm yolu lütfen

dostum yaptırdın iyi hoşta yaptım her şeyi dediğin gibi bu sefer oyun game guardı değiştirdin baştan indir falan gibi bir hata çıkardı önüme emeğin için teşekkürler

Fixlenmiş sanırsam,yine aynı hata.Bir bakar mısınız?

Hacı gene aynı hatayı alıyorum neden olabilir.

adminler ben yapıyorum fakat hala aynı hatayı veriyo

Reis 2-3 günüdr GameGuard Hatası veriyo bi çaresine bakın dediğiniz gibi yapıyoz hala aynı hatayı veriyo

Sıkıntı büyük

14.01.2017 güncellemesinden sonra yine aynı hatayı alıyoruz çözümü varsa paylaşırsanız seviniriz.

Yeter abi artık bulun şununa çözüm bekliyoruz ?

10 kere denedim herşeyi denedim yok olmuyo abi siz bare bişey diyin şu game guard hatasına

aynen oyle hata gitmiyo denedim

Gameguard hatasi veriyor yine ama kullananlari goruyorum belli ki bi cozumu var ama ne???

Hata devam ediyor

Dostum çok teşekkürler, senin gibi virüssüz ve doğru çalışan çözümler sunan yapımcılar bu devirde pek kalmadı :)

Arkadaşlar işe yarıyor mu ya

Arkadaşlar rar şifresini nereye giriyoruz

Ya aynı hatayı almaya devam ediyorum sizce neden ?

Arkadaslar M2Mod da Gameguard hatasını almak istemiyorsanız. Öncelikle Dramfanc nin hackını açın sonra oyuna devam edin ve dreamfacy acıkken m2mod la oyuna giris ypın ve oyuu sorunsuz oynamya devam edin

Tarih : 1.2.2017
Game guard Initiail error
Game guard running is failed
Pleasse re instal game guard

hatası alıyorum

Hocam hiç kusura bakmayın herkes güzel yorum yapmış ama bende sadece oyundan atma süresi değişti. Normalde 2 dkye kapanırken şimdi 5-6 dakika oldu. Lütfen yardım!!

Kardeş dream fancy ne oluyor daha detaylı anlatırmısın

Hackını açın devam edin derken normal oyuna devam etcez hack açıkkenmı

pazar kurma hilesi yapar mısın etpciyim ve habire pazar kruuyom bileklerim koptu artık :D

Dediklerinizi yaptım yine aynı hata yı veriyor

aynı hata devam ediyor

merhaba basarılarınızın devamını dilerim güncel hileniz mevcutmu

oyuna hiç girmiyor benimki

aga version check hatası veriyor nasıl çözücez onu. normal tr ye giriyor ama hileden giriş yapamıyorum direk bu hatayı veriyo oyuna girince ????????? yazıp atıyor

Güncellenmesi Gerek Son Hileyle Çok vermeye başladı

wall hack calısmıyor hilede halledebilirseniz süper olur slotların arasından geçemiyip oluyoruz kasılırken

şuanda ile bnde soru işareti geliyo sizdede geliyomu ?

şuan bende soru işareti geliyo sizdede geliyomu

bende de soru işareti hatası ve check version hatası veriyor yardım edin düzeltin şunu aga be

ya ben bu dreamfancy sayfasında hıc bısı ındıremıyorum medafire giriyor bısıler oluyorrrrrr

REİS YENİ PATCH GELDİ SANA ZAHMET YENİDEN YAPAR MISIN?

güncel hala aynı hata gameguard hack detected 3 gündür çözüm yolu bulamadım :(

abi tam metin taşı kesiyorum başka sw ye atıyo

abi tam metin taşı kesiyorum başka sw ye atıyo
id felen varya oraya atıyo

Beyler Pack2 Pack3 ü silin bende oldu hilede çalılşıyo işe yaradıysa ne mutlu bana

ya beyler indiriyorum ardından mediaget yüklüyor bi yardım edin ya

10 dk da bir game guard hatası alıyorum yukarıdakileri harfi harfine yaptım

KARDEŞİM OTOMATİK GİRİŞTE SIKINTI VAR ESKİ MOD HİLERİNDE CARIN ID SİFRESİNİ SERVERİ YAZARDIK CH Yİ BOŞ BOŞ BIRAKIP CH LERİ KENDİMİZ SECİM METİN KESERSEN SERİ METİN KESERDİK AMA ŞİMDİKİ SİSTEMDE OLMUYOR BUNA Bİ EL ATARMISIN

Karakteri seçip oyuna giriyorum yüklenirken oyundan atıyor

Karakter seçtikten sonra oyuna giriş ekranından atıyor

Mümkünse bypassı güncelleyin process şeklinde olmuyor hack hatası veriyor admin gameguard güncelleyin pls..

SAYIN DREAMFANCY BU BAYPASI YENİDEN GÜNCELLEYİN PROCESS İSTEMİYORUZ HERKEZDE AYNI ŞEKİLDE OLMUYOR HİLE LÜTFEN GEREKLİ AÇIKLAMA VE YARDIMI YAPINIZ

yeni patch geldi sanırım giremiyorum çarebul reis

Çok Kıyak Ve Güzel Hile Ve Cok Cabuk Para ve level kasıyosunuz türk pvp fark etmiyo :) Linkini Atıyorum:http: //bc.vc/V7OiVr9

Beyler bir sorunum var gameguard baya pc nin içine islemiş online hiçbir oyunu açmıyor pc gameguard veya hileleri pcden toptan nasıl kaldırabilirim yardımcı olabilecek varmı

bende rar olarak inmiyo exe olarak iniyo

Windows 10 da çalışan bi hile yapar mısınız ?

Denetim masasından oyun ve uygulamaları kaldır klasörleri de sil bakalım ise yarayacak mi

game guard rar dosya sifresi ney