Metin2 Yang hilesi bugu - octavio görevi 2014

Dreamfancy Master3 Aralık 2013 Google Yandex

metin2 yang hack

Hilenin Taktikleri
Eğer fazla para kasmak istiyorsanız ghost mouse ve ghost keyboard gibi programlarla otomatik ayarlama yapabilir ve sabaha kadar para botuna bırakabilirsiniz. Ayrıca hile diğer görevlerdede çalışıyor. Sadece bazılarında çalışmaktadır. Ayrıca hileyi pvp serverlerde çalıştırmak size kalmış birşeydir.

Yazılı Anlatım
1. 15.Levele kadar bir çhar getir.
2. Octavio'ya git.
3. Kız çocuğu düğünü tıkla.
4. Aç alfa kurt öldür!
5. Aç mavi kurt öldür!
6. Aç alfa mavi kurt öldür!
7. Çiçekleri 1.köydeki yaşlı kadına götür.
8. Aldığın buketi hemen 2.köydeki yaşlı kadına götür.
9. Verdikten sonra 1.köydeki octavio yanına gel ve bekle.
10. ESC bas, karakter değişikliği tıkla.
11. Hemen octavio tıklayıp kız çocuğu düğünü de.
12. Şansına göre sana yang ve item verecek.
13. Sakın devama basma karakter seçme yerine atmasını bekle.
14. Ve karakter yerine attı tekrar oyuna gir.
15. Tekrar karakter değişikliğine bas.
16. Hemen octavio tıklayıp kız çocuğu düğünü de.
17. Devam butonuna basma ve karakter yerine attı.
18. Böyle sonsuza kadar beleş para kasabilirsin.

Videolu Anlatım


72 yorum:

  1. ömer zaten böle bi bug vardı sadece fix yemişti :D yinede saol pvp serverlerde çalışırmı sence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır bu hile fix falan yemedi. Hala çalışmaktadır. Lütfen insanlarımızın aklını karıştırmayınız.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Ömer kardeşim hile güzel oldu sağol bişey soracam facebook fan sayfanda yazmışsın yakında lvl bugu paylasacam diye. ne zaman paylaşırsın ?

      Sil
    4. ben bişey soracam ben sizin videoda aynısını yapıyorum ödül felan gelmiyor lütfen yardım

      Sil
    5. bu hile fixlenmiş birader yalan söylemeyin allh aşkına olmuyor direk devam cıkıyor :D

      Sil
  2. pvpde denesekmi çalışırmı :)

    YanıtlaSil
  3. reklamı geç gelmiyor direk link atarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AL KARDEŞİM
      http://www.mediafire.com/download/cf8pmsjfkmm0f7e/Dreamfancy+Octavio+G%C3%B6revi.exe

      Sil
    2. Kardeş O Linki Nasıl Alıyorsunuz Ya :/ Bende 5 Saniye Yerinden Oynamıyor Onu Sölersen Çok Sevinirim :)

      Sil
    3. Mk doru adsız kardeşime katılıyorum genclik ya yardım

      Sil
  4. hileyi indirince kendi kendine mi karakter atıp giriyo

    YanıtlaSil
  5. bi cvp verebilrmsnz arkadaşlar hileyi indrip bota bırakınca kendisimi karkater atıp giriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ghost mouse programıyla bota bırakırsanız evet kendisi atıp gider.

      Sil
    2. ömer ya bana guzel bı hıle ver pwpnın mısal 15 eplik şeyı 0 ep alma hılesı

      Sil
    3. Ömer Çelimli Ben Nasıl Ghost Mouse Yapcam Bilmiyorumda Anlatırmısın ??

      Sil
    4. Ben ghost control-ghost mause proğramlarını denedim metin2 de karakter bölümlerine basmıyor oyunda hiçbirşey yapmıyor sadece oyunun üstüne gidiyor

      Sil
  6. İlla 15 e mi kascaz 32 level hazır çar var olmazmı 32 ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görevi yapmadıysan olur

      Sil
  7. bitek octaviyo görevünde mi oluyor

    YanıtlaSil
  8. Kristal odaya girerken atmayan 7x lazım pvp için

    YanıtlaSil
  9. kardeş şimdi bu başka görevlerde olmuyormu

    YanıtlaSil
  10. kardeşim tr de trade hack yada + basma hack yapılabilir mi sadece soruyorum yapılırmı die bi cevap verirmisin lütfen

    YanıtlaSil
  11. kardeşim herşey tamam ellerine sağlık ama ghost mouse ile çok kısa süreli bırakılıyor bota böyle 7-8 saat bırakmak lazım bunun içinde ben axife mouse recorder buldum fakat 10 yada 15den sonra detect macro 10104 hatası veriyor.. yardımın için şimdiden teşekkürler başarılarının devamını dilerim

    YanıtlaSil
  12. Katta kasarım daha fazla gelir daha kısa sürede. Bu başka görevlerde çalışıyor mu? Mesela sayfa görevleri?

    YanıtlaSil
  13. Aynen .Sayfa Görevlerinde Çalışıyor mu ?

    YanıtlaSil
  14. para çok az geliyo uğraştırıyo kerata :D

    YanıtlaSil
  15. beyler makro hatasını 2 mouse varmış gibi algıladığından veriyo onun için kendi mousenizi çıkarın bide öyle deneyin ...

    YanıtlaSil
  16. Beyler ghost keyboard Programı bulan varmı

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Selamun Aleyküm Ömer kardeş ben zor emek bir Pvp serverında oynuyorum level ve para kasmak kolay değil ama düşündüm ki oyunda Ateş ve Buz görevi var oynadığım serverın görev sonunda 120 milyon exp ve 3 m para veriyor ben senin bu hileyi denedim ama ilk başta hackshield hatası aldım lütfen Hackshield'e çözüm bulabilir misin ? cevabını bekliycem teşekkürler emeğine sağlık ... ( Ateş ve Buz Görevi ) ( Soon )

    YanıtlaSil
  19. kardeş bende hack_shield_uptade_error hatası verior

    YanıtlaSil
  20. şimdi mantıklı bir hesap yaptım
    -Para kasmaya saat 14:15 de başladım
    -Saat 14:30 a kadar kastım
    -Elde edilen gelir 90.000yang 1 saatte 360.000 yang
    -günde 7 saat kassak böyle 2.520.000 yang
    -sonuc olaralak boşa uğraş gibi günde 7 saat metin kesseniz daha karlı olur.
    -bu bug için teşekkürler yalız başka görevlerde olsa iyi olur mesela 50'li lvl ler de olan görevler için olmuyormu tek seferde 500k veren görevler var denemek lazım aslıda ben yan çarla denemeye gidiyorum .

    YanıtlaSil
  21. acaba başka görevlerde olmazmı

    YanıtlaSil
  22. Fenasi Kerim'e Katılıyorum.

    YanıtlaSil
  23. nasıl gost hack ile ghost keywords yapcam ??

    YanıtlaSil
  24. Ömer Çelimli Ben Nasıl Ghost Mouse Yapcam Bilmiyorumda Anlatırmısın ??

    YanıtlaSil
  25. ghost mause gibi programlar hata veriyo atıyo bu sorunu çözmeliyiz
    1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hersey güzel ghost calıstırdım cogalttım kodları 3 4 yapmadan sonra Detect MAKRO hatası alıp oyundan atıyor cevap verirmsiin çözüm nedir ÖMER ÇELİMLİ kardeşim ???

      Sil
  26. başka anti torrent ile girsek sorun olurmu ?

    YanıtlaSil
  27. ?????????????? çıkarıyo oyun kapanıyo yeni hiç kullanılmamış metin2 klasörüylede yaptım aynı oluyo değişen bişey yok.

    YanıtlaSil
  28. ghost mouse kullanıyorum kayıt bir sefer den sonra duruyor bunu tekrarlamasını nasıl sağlarım ?

    YanıtlaSil
  29. peki şimdi ghost mause ile yapılıyorda ben yapmayı denedim yapamadım yada yapan bir arkadaşımız varsa burdan paylaşabilr mi acaba ?

    YanıtlaSil
  30. kardesim ghost mause ile ghost keyboard nasıl kullancaz metin2 de onu video çekip koy beya zorlanıyorum böyle

    YanıtlaSil
  31. arkadaşlar bide başka hangi görevlerde yapabiliyoruz lütfen söyleyin bilenler

    YanıtlaSil
  32. Allah Rızası için birisi şu otomatik yapmayı anlattsın hep macro hatası alıyorum oyundan atıyor.

    YanıtlaSil
  33. arkadaşlar benım hıle çalısıyor ama kendı kendıne yapmıyor bota bırakacam nasıl yapabıılıırım

    YanıtlaSil
  34. HACK_SHILD_UPTADE_ERROR hatası alıyorum lütfen yardımcı olunnnnnnnnnnnnnn ??????????

    YanıtlaSil
  35. ibne çok uğraştırıyor ama güzel tespit ellerine sağlık kardeşim :)

    YanıtlaSil
  36. ömer kardeş bazı adamlar bota bırakıyor saniyesinde girip çıkıyorlar hayvan gibi para kasıyorlar bu botu yapabilirmisin lütfen lütfen bu yorumu dikkate al ömer kardeş

    YanıtlaSil
  37. Hileyi videodaki gibi kuruyorum sonra ordaki gibi kaydedip cogaltıyorum sonsuz sekilde ve star komutunu verdigimde karakter atma butonun oraya maus iniyor ama tıklama işlemini yapmıyor

    YanıtlaSil
  38. Detect macro hatası alan arkadaşlar nasıl çozduklerını yazarlarsa bızde yararlansak aynı anda 2 ıp degıstıren program açtım dakıkada 1 degıstırıyor ve hackshıeld ın bır dosyasını oyuna gırdıgımde sıldım aprhnt.exemıdır nedır herşeyı denedım bırsuru macro programı denedım ama yok nafıle detect macro dıyor 4-5 yapmadan sonra lutfen yardımcı olun ayrıca arkadaşlar tıklamıyorsa yonetıcı açın herşeyı ve bızede yardımcı olun da su detect macroyu cozelım bakıyorum yazmıslar detect macro alıyoruz dıye sonra susmuslar demekkı cozdunuz cozduysenız yazında bızde yararlanalım

    YanıtlaSil
  39. Bir Allah'ın kulu yardım etsin ya nasıl çözdünüz bu detect macro hatasını ?

    YanıtlaSil
  40. Detect Macro Hatasını Çözümü Laptoptan harici fareyi çıkarın bu kadar

    YanıtlaSil
  41. GENÇLER biri iyi çalışan bi ip değiştirme programı söyleye bilir mi

    YanıtlaSil
  42. ya arkadaşım bende masaustu var zaten cıkarıyorum harıcı mouse u yıne olmuyor.ayrıca 2 tane ıp degıstırme programıyla denedım yıne olmadı hep detect macro dıyor.Yok mu yardım eden arkadaşlar bir çoğunuz aldınız bu hatayı yazdınız burayada ama cozumu buldugunuzda tekrar gerı donup buymus demedınız bırı yardım etsın soylesınde bızde cozelım su anda bıle ne kadar kısı yapıyor benım yanımda kendım yapmaktan o kadar cok sıkıldım o kadar cok bunalma geldıkı cok zor pc basında çakılıp kaldım :S lutfen yardımcı olun detect macro hatasına

    YanıtlaSil
  43. beyler resimli ve videolu anlatım çektim yapamayan olursa tekrar baksın gene yapamadıysa yardımcı olurum buyrun link www.goo.gl/TP1vf9

    YanıtlaSil
  44. Çalışıyor be süpersiniz !

    YanıtlaSil
  45. Ya arkadaşlar ben herşeyi yaptım iyi güzelde botu başlattığımda mouse o karkter atma yerine gidiyor ama tıklamıyo neden olabilir sizce ??
    Başka bi şeyde denedim tıklıyomu tıklamıyomu die denedim ve tıklıyo sadece metin2 de tıklamıyo bunun sebebi ne olabilir lütfen yardım plss :/

    YanıtlaSil
  46. Ya w8'de çalışıyor mu?

    YanıtlaSil
  47. kardeş bi yardım edin ya bende alacagın ödül diyor devama basınca ödülün veriyor ve olmuyor acil yarıdm!!!11

    YanıtlaSil
  48. Admin bu ne la hile falan yok bir sürü dosya çıktı habire programı kurma ayağına başka şeyler yükleniyor doğru dürüst iş yap.

    YanıtlaSil
  49. beyler hani tikladiginizda su kadar yang su kadar deneyim falan diye gosteren sayfa gelmiyo onun yerine devam butonu geliyo hile fixlendimi acaba ?

    YanıtlaSil
  50. eyler bende hata veriyo CODE:20001 diyo napmalıyım

    YanıtlaSil
  51. aynen ertuğrul a katılıyorum

    YanıtlaSil