Metin2Mod Sorunları & Hataları Çözümü GameGuard Detect Bypass

Dreamfancy Master25 Mart 2017 Google Yandex


GameGuard v6877 Hatası alıyorum ne yapmalıyım?
Bu hatanın çözümü için buraya tıklayarak şu konuyu ziyaret edin.

Player5.pyd gibi hatalar alıyorum ne yapmalıyım?
Eğer bu hataları alıyorsanız tamamen temiz ve sıfır bir metin2 kurmanız hatayı %100 çözmenizde kesin bir sonuç sağlayacaktır. Çünkü hileden kalan bazı eski dosyalar oyunu bozabilir ve hile çalışırken gameguard hatası vermesine sebep olabilir.

Yanıt vermeyi durdurdu hatası alıyorum ne yapmalıyım?
Bu hataları alıyorsanız bize mail yoluyla ulaşmanız gerekebilir çünkü işletim sisteminizde kaynaklanan bir arıza yüzünden bu problemi yaşıyorsunuz. İletişim bölümündeki mail adresinden bizimle iletişime geçin.

Windows XP kullanıyorum hile açılmıyor ne yapmalıyım?
Eğer windows xp kullanıyorsanız metin2mod hilemizi indirdikten sonra tüm dosyaları metin2 içine atın. Ardından XP Launcher 0.5.exe ile oyuna girin. XP Kullanmıyorsanız XP launcher ile girmenize gerek yok.

Başka sorunlar var, hata farklı ne yapmalıyım?

Eğer sorununuz farklı ve buradaki hatalardan farklı bir sorun yaşıyorsanız derhal iletişim bölümündeki mail adresinden iletişime geçmeniz gerekmektedir.

58 yorum:

  1. Çok İyi İş Çıkarıyosunuz Daha Dün Fixlendi Anında Yarın Sabahına Direk Çözüm Baskası Bulsa Hileyi Yinede Sizinkini Beklerim Adamsınız :)

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim xp de yine calışmıyo xpde net framework 4.5 4.6.2 filan desteklemio hata veriyor

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar Bişey Demek İstiyorum İllaki Bi Çoğunuz GameGuard v6877 Hatasını Alıcaksınız Ben Daha Demin Denedim Yapamadım Çünkü Suspend Olup Olmaıdğı Anlaşılmıyo Bende Dream Fancy Nin Bi Eski Sürümünde Bulunan Bypass I Denedim Şimdi Gayet İyi Kasılıyorum Suan Bunu Deil Dediğimi Kullanın :) İyi Günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki metin2 açılıyor mu onda ?

      Sil
    2. nasıl kanka anlamadım ya

      Sil
    3. Bro o eski sürümün linkini atarmısın rica etsem.

      Sil
    4. Ben Her Fixlendiğinde Aynı Çözümü Kullanıyorum
      Hatta Dream Fany e mail bile attım kabul ederlerse 2 çar birden açmayıda göstericem suan bile kullanıyorum 08.04.2017

      Sil
    5. Night Angles o çözümün linkini bizede atsan

      Sil
  4. kardeşim hile ne zaman gelicek bi cevap verirseniz çok memnun oluruz ..

    YanıtlaSil
  5. abi milas mt2 için pazar hilesi lazım ilgilenirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  6. DREAMFANCY KARDEŞİM YILLARDIR TAKİP EDİYORUZ GERÇEKTEN EN KRAL PAYLAŞIMLAR İLK SENDEN ÇIKIYOR EDİTLEMELERİN OLSUN EKLEMELERİN OLSUN HELAL DİYORUZ YALNIZ BİR RİCAM VAR DİKKATE ALIRSAN BU ARA PATLIYAN 1000 DAMAGE HACKLARI VAR İNDECLİ İNDEX İ EDİTLEYİP TÜRKE UYARLASAN MÜKEMMEL OLUR ZATEN GAMGEGUARDİANI BYPASSLIYORUZ TEK KALAN INDEX HATASI ONADA Bİ BYPASS YAPSAN ÜFFF DİYORUM EYVALLAH

    YanıtlaSil
  7. gameguarddan kurtulduk player5 hatası veriyor temize atıyorum yine olmuyor admin ?

    YanıtlaSil
  8. çalısmayı durdurdu diyo yanıt vermiyo diyo çözümü nedir ya

    YanıtlaSil
  9. yanıt vermiyor çalısmayı durdurdu diyo ne yapıcaz

    YanıtlaSil
  10. S.a bende Kurdum kullandım sonra yine dosya iste yine ıstedıgı dosayı yukledım fakat bu sefer kabul etmedi acmıyor sureklı dosya indir diyor

    YanıtlaSil
  11. WİNDOWS XP MAKINASINDA ÇALIŞMIYOR ACELE
    YARDIMCI OLUN

    YanıtlaSil
  12. DREAM FUNCY LUTFEN XP YE DDESTEK ÇIKALIM YA ÇALIŞMIYO HİLE LUTFEN YANI BIRAZ BIZIM YERIMIZIE KENDINIZI KOYUN

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. bir hileden 2 tane paylasmanın nedeni nedir ayırı hilelermi

    YanıtlaSil
  15. 64 bitte sıkıntısız çalışıyor fakat 32 bit de olmuo

    YanıtlaSil
  16. aynı anda 2 hesap nasıl acılır

    YanıtlaSil
  17. Hocam bende şöyle bi sorun var hilenin bazı özelliklerini kullanamıyorum...

    YanıtlaSil
  18. Hacı Player5.pyd hatası alıyorum sıfırdan metin2 yükledim yinede o hatayı alıyorum bi yardım edin ya

    YanıtlaSil
  19. admin süper iş çıkarıyorsunuz fakat player5 hatası alıyorum.oyunu silip yeniden yükledim sonuç değişmedi yardım edebilirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  20. GAMEGUARD HATASI VERİYOR VE HERŞEYİ DENEDİM VE GENE OLMADI ARTIK FARKLI BİŞE YAPIN PLS

    YanıtlaSil
  21. Player5.pyd hatası alıyorum oyunu pc den tamamen kaldırıp tekrar yükledim ama faydası olmadı yine aynı hatayı veriyor.Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  22. metin2 ticaret hilesi denendedi %100 çalışıyor

    Başka karekterle ticarette iken onaylamadan item alma

    metin2 ticaret hack dowloand: http://s3.dosya.tc/server11/xmf1nm/metin2_ticaret_hack.rar.html

    YanıtlaSil
  23. Dayzshield Korumalı Pvplerde Artık Hiçbir Hile Çalışmıyor Hile Paylaşımı Olacakmı ?

    YanıtlaSil
  24. hile fixlendi heralde atımaya basladı oyundan

    YanıtlaSil
  25. sayın admın hıle kendı sıtesınde guncellendıgı ıcın acılmıyor bı guncelleme daha yaparmısın sana zahmet olmazsa bas tacısın ıyı calısmalar

    YanıtlaSil
  26. kardeşim indiremiyorum media get çıkıyor ama yinede yüklenmiyor

    YanıtlaSil
  27. Oyun koruması çöktü hatası alıyorum çözüm lazım ?? ?

    YanıtlaSil
  28. OYUN KORUMASI ÇÖKTÜ HATASI ALIYORUM OYUNDAN ATIYOR CÖZÜMÜ VARMI ?

    YanıtlaSil
  29. Oyun koruması çöktü hatası alıyorum çözüm lazım ?? ?

    YanıtlaSil
  30. Bende sürekli oyundan atılıp ????? hatası alıyorum. bilgisayarı bile formatladım ama sorunu çözemedim yardım lütfen???? :((((((((

    YanıtlaSil
  31. bende sürekli oyundan atıyor ve ???? hatası veriyor bilgisayara format bile attım. yardım lütfen :(((

    YanıtlaSil
  32. xp launceri nasıl indircem onsuz açmıyoda

    YanıtlaSil
  33. xp launceri nasıl indircem onsuz açmıyoda

    YanıtlaSil
  34. game guard hatası veriyo hep hala düzelmedi nasıl düzelcek bu ya

    YanıtlaSil
  35. Kullanamıyorum hileyi her türlü denedim

    YanıtlaSil
  36. sa KARDEŞ BEN DF LAUNCHERİ açıyorum tüm seçenekleri aktıf ediyorum oyunu başlat diyorum metin2 pekine atıyor orda başla diyince oyun açılmıyor yardım edermisin

    YanıtlaSil
  37. sa KARDEŞ BEN DF LAUNCHERİ açıyorum tüm seçenekleri aktıf ediyorum oyunu başlat diyorum metin2 pekine atıyor orda başla diyince oyun açılmıyor yardım edermisin

    YanıtlaSil
  38. Bakımdan sonra hile çöp :D

    YanıtlaSil
  39. sa arkadaşlar gameguard is already runing plase reboot and restat the game hatası veriyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  40. Kardeşim hileyi açıyorum saldırı huzu ve yürüme hız hilelerine tıklanmıyor bi bakarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  41. merhaba bugun ki bakımdan sonra hata verıyor tekrar guncellıyecekmısınız hıleyı ??

    YanıtlaSil
  42. hızlı koşma nasıl açılıyo

    YanıtlaSil
  43. metin2 açılıyor imleci geliyor ama siyah ekranda kalıyor sebebi nedir ?

    YanıtlaSil
  44. sürekli oyundan atıyor acil yardım

    YanıtlaSil
  45. kardeşim bu hızlı koşmayla vurma hala niye yok ne zaman düzelecek

    YanıtlaSil
  46. Kardeşim acil yardım ??? işareti alıyorum oyun kapanıyor kasılırken max 5 10 dakka çalışıyor böyle sorun alıyor yardım edin

    YanıtlaSil
  47. Kardeşim DF Launcher Açarken Güncelleme Ekranı çıkıyor Fakat Hiçbir Etki olmuyor Veya Oyunu Başlat desemde Hile Çalışmıyor. Windows XP Değil !

    YanıtlaSil
  48. Oyuna gelen son güncellemeden sonra oyuna girip hileyi açtıktan birkaç dakika sonra oyun kapanıyor.Hilenin güncel sürümünü indirdim her şeyi silip tekrar yükledim ancak sıkıntı çözülmedi.Gelen patchden önce sorunsuz çalışıyordu.

    YanıtlaSil
  49. admin karakter seçtikten sonra oyundan atıyor çözümü nedir ?????????

    YanıtlaSil