17 Mart 2015

Metin2 Mod Exp bot + 7x hilesi 17.03.2015 indir


metin2 mod levelbot 7x

Dikkat Dikkat!
Hileyi aşağıdaki mediafire indir yazan
butona tıklayarak indirebilirsiniz.

Yazılı Anlatım
1. Hileyi indirip kurulumu yapın.
2. Hileden çıkan dosyaya girin.
3. Metin2 içine atınız adlı klasöre girin.
4. Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atın.
5. M2mod launcher'dan oyuna giriş yapın.
6. Ayarlarınızı yapın ve jet hızında kasılmaya başlayın.

Videolu Anlatım

31 Yorumlar

7x çalışıyomu ve ban ihtimali çok varmı son bir kaç gün içerisinde birçok kez ban yedim o yüzden soruyorum

admin allah razı olsun senden çekmede olsa süper olurdu

abi mediafire kapanmış indiremiyom bi yardım et

Ban problemi çözüldü mü ?

Ömer kardeş 7x neden çalışmıyorr???

arkadaşlar ban riski kalktımı 70 lwl char gitti yaa

Your client version:r5211 is not supported diye bi hata veriyo onun açlınıca neden
çözümünü yazarsanız sevinirim

Link kırık turbobit yapabilirmisin

Link Bozuk abi

Dosyayi yüklüyorum yüklenen dosyanın içerisinde M2 mod launcher diye bişey yok ????

Otomatik damage vurmuyor onu nasıl yapabilirim, teşşekürler

arkadaşlar dikkatli kullanın hackshıld ban atıyor ... Hızlı koşma ghost modu ve hızlı vurmayı açmazsanız iyi olur ..

pvpde çalışırmı ?

Balık Botu yine Ban Yermi Bir Sürenin İçinde Yoksa Eskisi Gibi Ban Yemez Mi ?( Cevabı Söylerseniz Sevinirim )

Yançar Hiçbişey Yapmıoken Yine Ban yedi Neyse PVP Devam :)

7X ÇALIŞMIYOR...

oyuna girerkn atıyor

Çekme, Hızlı koşma, Oto vurma vs. Gibi özellikler çalışmıyor?..

oto ban yemeye çözüm yokmu yaw kardeşim benim

kardeş bu sitede ne varsa facede takip ettim valal ben 1 tane bişey calıstıramadım hiç biri calısmıyo cevap vermiyorlar

start butonu gelmiyo ne yapmam gerek

7x çalışmıyor hacı yap şunu artık

kardeşim starta basınca dowload new versıyon support developer dyor napcaz