15 Eylül 2014

Metin2 mod hack hilesi multihack 7/24 kasılma 2016


metin2 kamer hack

Yazılı Anlatım
1. Hilemizi indiriyoruz ve kurulumu yapıyoruz.
2. Kurulumdan çıkan dosyamıza giriyoruz.
3. Metin2 içine atınız adlı klasöre giriyoruz.
4. Tüm dosyaları metin2 içine atıyoruz.
5. Metin2 mod launcherden oyuna giriyoruz.
6. Ayarlarımızı yapıyoruz ve kasılmaya başlıyoruz.

Videolu Anlatım

23 Yorumlar

Çok teşekkürler deniyorum şmdi

Merhaba bi sorum olacak bu hile için önerilen ayarları söyleyebilirmisin oyundan atmayacak ve seri şekilce kasacak sabaha bırakmak için :)

gm bc.vc açılmıyor

kardeş ben strad moda basıyorum hiçbir tepki felan yok nası yapcaz

Sayın DreamFancyMaster Adminleri Link'nzde Hata Var Lütfen Yeni Bir İndirme Link İnden Atarsanız Seviniriz .

pvp de çalışırmı veya yaparmısınız ?

At üstünde de birden çok slota vurur vaziyette çalışıyormu? Çalışmıyorsa ayrı olarak varmı?

kardeşim benim oynadığım pvp serverde ttnet anti hile v4 karşıma çıkıyor bu sebeple injectör ve bypass 'ı açtığımda bu hata karşıma çıkıyor lütfen yardımcı olun hatanın resmi linkte
http://i.hizliresim.com/QgAkrV.png

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Metin2 client.bin not found . wrong metin2 directery _ bu cıkıyor ve olmuyor start mod pasıf .

start mod diyorum downloading new version falan dio açılmıyor oyun ???

kardeş ben oyunu indirdim girddim ama ıd ve şifre giriyom kabul etmiyor niye

Start mod diyorum ama bir şey geliyor bir siteye yönlendiriyor ?

Start mod diyorum ama bir şey geliyor bir siteye yönlendiriyor ?

Expired 01.10.2014 hatası veriyor arkadaşlar yrdım lütfenn !!!

müzik GYM CLASS HEROES Stereo hearts

modu yapan varmı

modu yapan varmı

sadece windows xp için mi

s.a kardeşim bende dalmıyor çekiyor ama nasıl otomatik herkeze vurcak

yav amk indirme linki nerde bilgisayara virüs bulaştı yapacağınız siteyi sikeyim