31 Mayıs 2014

Metin2 Her pvp'de çalışan özel multihack-7x-kasılma hilesi


metin2 pvp kasılma botu

Dikkat Dikkat
Eğer hileyi metin2 içine attığınızda pvp'nin hackshield koruması hileyi siliyorsa metin2 içine atmanıza gerek yok. Metin2 içine atmadanda hileyi çalıştırabilirsiniz.

Hilenin Özellikleri
1. Otomatik kasılma
2. Lag yapma serveri çökertme
3. Yeniden doğma
4. Mızrağı kılıç gibi tutma
5. Hızlı koşma
6. Hızlı vurma
7. 7x auto damage
8. Duvarlardan geçme wallhack
9. Zoom hilesi
10. Otomatik pot basma
11. Gm dedektörü
12. Metin dedektörü
13. Gece yapma
14. Kar yağdırma
15. Işınlanma, teleport
16. İtem toplama, pickup

Yazılı Anlatım
1. Hilemizi indiriyoruz kurulumu yapıyoruz.
2. Masaüstüne çıkan dosyamıza giriyoruz.
3. Dosyaları kopyalayıp metin2 içine yapıştırıyoruz.
4. Serverimize giriş yapıyoruz ve metin2 içine geliyoruz.
5. Attığımız dosyanın yani hilenin exesini çalıştırıyoruz.
6. Hile ekranı geliyor siyah başlat butonuna basıyoruz.
7. Hemen 3 saniye içinde pvp serverimize geliyoruz.
8. Hile ekrana geliyor ve level bot seçeneğini seçip başlata basalım.
9. Ayarlarımızı yapalım ve herşey bu kadar hile çalıştı.

Videolu Anlatım

38 Yorumlar

wallpapera nerden ulaşabilirim :)

Güzel hile , indiriyorum inş çalışır teşekkürler .

Kardeşim mega.co.nz'den İnmiyor [ lütfen MediaFire-Uploaded Felan Upload edermisinz

Ömer abi hile güncellendi galiba eskiden 2x vardı.

7x nasıl açılıyor veya çalıştırılıyor ?

kardeş senin yaptıklarının hepsini yaptım fakat çok yavaş vuruyor

indiremiom kardeş reklam süresi 5 te kalıo hiç gerilemio

inmiyor reklam sürekli 5te kalıyor

her zamanki gibi elym2 de çalışmıyor kardeş

Linki düzeltsen ? girmiyor da.

olumuyor kardeş mega diye bir dosya çıkıyor şu linki falan düzelt ya bu kaç oldu.

marsismt2 de çalışmıyor diğer pvplerde çalışıyor marsisde yeni sürüm hatası veriyor win xpyim

Alın walpaper üstü kalsın :)
https://www.google.com.tr/search?q=ta%C5%9F+yabanc%C4%B1+k%C4%B1zlar&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=n3GTU7CRJoLOOLHwgKAP&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1280&bih=699#facrc=_&imgdii=_&imgrc=wIIeVlkQsmo0rM%253A%3Ban0i6R2WvgDqAM%3Bhttp%253A%252F%252F3.bp.blogspot.com%252F-x0kmKjtZOLE%252FUuFl4hwTsQI%252FAAAAAAAAC1Q%252FoSAu5HKvRM0%252Fs1600%252Fh%2525C3%2525BCz%2525C3%2525BCnl%2525C3%2525BC%252Bcad%2525C4%2525B1%252Bverona%252Braat%252Bredheat.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fyeraltimedyasi.blogspot.com%252F2014%252F01%252Fhuzunlu-cad-verona-raat.html%3B786%3B523

Kardes en kısa zamanda cevaplarmsın!!!!
Hile oyundan atıyor bı cozum bul

OYUNUN FARKLI BİR SURMUNU KULLANMAKTASIN DİOR YAW ?

M2 NİTRODA ÇALIŞMIYOR AMA OYUNDA KULLANAN VAR NAI YAPTILAR ACEB

Ömer Knka Neden Hep Duvar Kagıdını Kız Yapıyon ?? ? :D

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Merhaba hile için tteşkklür ederim de bir sorun çıkıyor sürekli bunun farklı sürmünü kullanıyorsunuz diye bir hata çıkıyor.

balık botuda varmı?

Ben hileyi açtım devam et dedim sonra genel ayarlar çıktı kapattığımda ayarlarınız kaydediliyor felen dedi ama hep genel ayarlar çıkıyor hileyi açmıyor yardım edermisiniz :( ?

ömer ingilizce konustu beyler :D

kardeşim hileyi düzgün atın hiç bi hilen çalışmıo indirlmio buu bidah att

bende calisiyor panpa windows 7

indirilmiyo yardım

kardeşim Leonmetin2 De Ça Ne Ayak :D

Lisa metin2 de çalışmıyor :( oyuna girip hileyi açınca atıyor.

Teşekkürler hile için bu arada Ultimate x yazan 7x gibi birşey

S.a Kardes Ben Hıleyı Indrıdm hılenın ılk asamasından sonra yukarı yukarı dedıkten sonra devam ete tıkladım sonra bı yer geldı tanıtımdakı gıbı deyıl bug dıyo bıde hata kodu dıyo yardım edermısın

Sa kardeşim hileyi kurdum Güncelleme sistemi şuanda aktif değil diyor ve bug hatası veriyo hata kodu: kvp01

sapıkmısın lan