14 Aralık 2013

Metin2 Magic Otomatik kasılma botu 2.5.9 versiyon indir


metin2 tr level botu

Normal bir kasılma botunda olması gereken herşey bu botta vardır.
Ayrıca daha fazlası bu botta mevcuttur. Diğer tüm botlardan daha iyi bir bottur. Bir çok özelliği ve kendine has özel fonksiyonları özel hileleri bulunmaktadır. Hızlı koşma, hızlı vurma gibi özellikleri ile asla oyundan atmaz ve tam kalite ile metin2 zevkini size yaşatır.

Hileyi çalıştıramıyormusunuz?
1. Metin2 klasörünüzdeki tüm gereksiz şeyleri sildinizmi?
Cevap: Örneğin multihack.mix yada autodamage.epk gibisinden gereksiz dosyaları metin2 içine girip tamamen silin.
2. Metin2.exe'den oyunu tamamen en son güncel duruma getirdiniz mi?
Cevap: En son çıkan client sürümler herşeyi güncelleyin.
3. Oyun tamamen herşeyi vb güncelmi?
Cevap: Metin2.exe tıklayın ve oyunu güzelce güncelleyin.
4. Magicmetin2'den başka ekstar olarak açılmış bir hile varmı? 
Cevap: Varsa kapatın.

Yazılı Anlatım
1. Metin2'yi tamamen güncel bir hale getiriyoruz.
2. Hilemizi indiriyoruz & kurulumu yapıyoruz.
3. Kurulumdan çıkan dosyamıza giriyoruz.
4. Crack.reg dosyasına tıklıyoruz, karşımıza ekran geliyor.
5. Evet basıyoruz, sonra tamama basıyoruz.
6. MagicMetin2 klasörüne giriyoruz.
7. MagicMetin2.exe tıklıyoruz ve hileyi açıyoruz.
8. Option tıklayıp dilimizi turkish olarak seçelim.
9. Hileyi şimdi türkçe yaptık ardından hesap al tıklıyoruz.
 
10. Ve bir bot hesabı oluşturuyoruz ardından giriş yapıyoruz.
11. Yeni oyun başlat deyip metin2client.bin dosyasını bulup seçiyoruz.
12. Ardından oyun açıldı, biraz bekliyoruz sonra oyun kendine geliyor.
13. Çharımıza karakterimize giriş yapıyoruz ve ayarlarımızı yapıyoruz.
14. Ve mutlu son, artık hilemiz başarıyla çalışmıştır.

Videolu Anlatım

53 Yorumlar

dreamfancy ben metin2 bin dosyasına tıkladım secerken create proces error :740 hatası verdı

Dreamfancy oyuna giriyorum 2 dakika sonra ????????? geliyo.

reklam geçmiyor acill yardım

http://www.mediafire.com/download/i0vidaa1e19812e/Dreamfancy+Metin2+Magic+2.5.9.rar
Link

aynısı bana da gelıyo ya lutfen yardım

Soru İşareti Hatası Veriyor

Ben windows 8 kullanıyorum resimdeki gibi oluyor nasıl düzelticem.
Screen shot: http://u1312.hizliresim.com/1j/g/vj9cy.png

oyuna gırıyor hıle ekranı gelmıo magicmetin2 yazan yerde gormuyo oyuna gırsı yaptıgını

Abi Oyuna Gırıorm Herssey Guzelde Cok Kasıo Donuyor Oluyor Car

2 hafta oldu Çıkalı Ben kullanılı Sen Daha Yeni Veryon Siteye Boşa Çabalama Dream Bırak Bu işi

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Kardes hileyi açıyorum herseyi tamam star cliente basıyorum oyun tamamen açılıyor fakat hile ekranı gelmiyo oyun içinde yardım??

aynusu hıle ekranı gelmıyor bı yardım edın dream

sağ tıklayıp uyumluluk sorununa tıkla eski windows surumlerınde calısıyordu seç ve win xp service 3ü seç ve programı sına de

yaw hile ekranı gelmiooooo

aynen DF guncel yap ekrana gelmiyoo

Ben botu acıyorum Yeni Oyun başlat diyorum tam oyun açııyor, geri kapanıyor yardım lütfenn !

1 saat önce bot çalışırken şu anda oyuna girince bot ayar penceresi gelmiyor

hile ekranı gelmiyor yardım edin

ya oyundan atmıyor yazmışsın amaa kardes bıraz kasıldıktan sonra atmaya baslıo tekrar gırıorum bıraz duruo tekrar arıooo yardımmmm

dreamfancy hile donuyor...

Hesap açamıyorum direk hata veriyo

Abi ömer abi balık botunun ayarlarınıda versen ? :)

Kardeş Pvpde Çalışanı yokmu?

Aynen abi cok lazım

create proces error :740 hatası verdı wındows 8 de kredılı bı hılemı bu acmıyor

oyun açılınca hle ekranı hemen dido neden ??

Saolasın kardes bunun sayesınde carım soyuldu...

kardeşim hileyi açıyorum oyunu başlatıyorum çara giriyorum hemen oyundan atıyo ve ''???????????' hatası veriyo bi ilgilenirsen sevinirim...

sunucuya bağlanıyorsunda kalıyo napabilirim

Temiz Bir Metin2 Yükleyin. Bendede Veriyordu hatayı temiz bir metin2 yükledim sorun düzeldi.

üyelik alırken hata veriyo .s.s

ya dreamfancy kardeş bu hilenin farmbot unda neden boss yok sadece metin var ??

üyelik alırken falan her hangi bir hata için magic metin2 türkiye facebook sayfası:https://www.facebook.com/magicmetin2turkey
magicmetin2 yeni sürümler için falan magicmetin2 kendi sitesi:www.mmetin2.net

bunlar winrar dan açılmıyor

YAPAMAYAN VARSA VİDEOLU ANLATIMLI ÇEKTİM KOYDUM İSTEYEN İNDİRSİN

http://goo.gl/TP1vf9

create proces error :740 hatası veriyor yardımmm

Dreamfancy Ben Dün Denedim Ama Açıyorum 2 Dk Sonra Atıyor Rica Etsem Hileyi Çalıştırmadan Önceki Ayarları Elinizle Yazabilirmisiniz Şimdiden Teşekkürler :)

oyuna grmıyo ekran kararıyo napablrm

S.a krdeş hesap aç diyorum donuyo ve kapanıyo hile ekranı nasıl yapabilirim

Herşeyi Yapıyorum Tamam Kasıyor 10 dakika sonra oyundan atıyor.

kardeş bende üyelik almıyo neden ?

Magicmetin2 sahiplerine ulaşamıyoruz bu sorun herkeste var, magicmeti2 nin güncellenmesi lazım. Sayfaya mesaj atmayınız... magicmetin2 türkiye sayfası 03.02.2014 bilgilendirme
www.facebook.com/magicmetin2turkey oyunun yeni sürümü çıkdı uygun değil güncelle falan hatası içindir. bu bilgilendirme 2.5.9 sürümü için

hile ekranı gelmesi için magicmetin2 hilesini çalıştırdığınız dosya ya sağ tıklayın. özelliklere basın uyumluluk basın windows xp server pack2 gibi birşey olması gerek ona tıklayıp uygula ya basın. sonra hile açılacaktır. saygılar ben dreamfancy değilimyardım severim sadece :D

etrugrul dreamfancy masterı yalancılayamazsın kardeşim çünkü hilenin kendi sitesine de baktığımız da www.mmetin2.net 2.5.9 sürümünü görüyoruz.

abi ben yaptığınızı yapıyorum yeniden başlat diyorum dosyayı seçiyorum aç diyorum yanıt vermiyor napmam lazım bi yardımcı olsanız

Ben Üyelik alamıyorum kayıt başaısız diyor :(

aynen bende de gelmiyy yardım edin

Bende Çalışmayı Durdurdu Hatası Alıyorum Acilllll!

kardeşler.kısacası.hile.olmuyo!!!!!!!!1