Metin2 Bedava hesap çhar hilesi - çekiliş

Dreamfancy Master8 Aralık 2013 Google Yandex

metin2 bedava hesaplar

Sıkça sorulan sorular
1. Çekiliş ne zaman açıklancak?
Cevap: 4 Ocak'ta saat 12:00'da açıklanacaktır.
2. Kazanmanın sırları nelerdir?
Cevap: Çekilişi resimi paylaşırken güzel yazılar yazmak içinizden gelen ilk şeyi oraya dökmek duygusal veya güzel bir yazı yazmanız çekiliş sırasında çekilişi yapan görevlimiz tarafından yazdığınız şey beğenilebilir ve çekilişte kazanma şansını yakalayabilirsiniz.
3. Çekiliş kuralları nedir?
Cevap: Mümkünse çekilişi 5'ten fazla kez paylaşmayın. Bot yerine sayılır ve çekilişten çıkarılırsınız. Fake hesaplarla çekilişi paylaşmanız size hiç bir yarar sağlamayacaktır. Çekilişi kazanan kişinin zaten detaylı bir şekilde bilgileri soruşturulmaktadır.
4. Hesap hakkında biraz bilgi verirmisiniz?
Statüler(İtemsiz)
VIT:90
INT:90
STR:6
DEX:23

+9 Ruh plaka zırh - 1000 hp, büyü 10, kılıç 10, yansıtma 2, şimşek 2
Hortlak dişi kılıcı+9 - Yarı +5, Çeviklik +8, Şeytan +6, Mistik +10, Hayvan +10
Şahin kalkanı +9 - Sersemlik bağışıklık, yarı insan +10, çeviklik +8
Cennetin gözü kolye+9 - Max hp 1500, kılıç savunması 10, Bıçak savunması 10
Anka ayakkabı+9 - 2000 hp, sersemletme 8, kılıç savunması 10, çiftel 10, oklardan korunma 6
Alaycı kask+9 - Yarı 10, şimşek 10, rüzgar 10, ölümsüz 10, sp üretimi 8
Cennetin gözü bilezik +9 - Kritik 10, hp 1000, şeytan 20, büyü 6
Cennetin gözü küpe+8 - Kritik 5, Yarı 10, şeytan 5, kılıç 8, çiftel 8
Dolunay kılıcı+9 - 41 ort, 12 eksi beceri, 4 delici, hayvan +10
Dolunay kılıcı+9 - 31 eksi ort, beceri 16

Dahasında deposunda bir çok değerli eşya bulunmaktadır ve hesabın 66m yakın parası bulunmaktadır.


bedava sura çhar




92 yorum:

  1. ♥ İstemem sevilmeyi sevilmek sensizlikse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeslerim emin olun sunu char icin demliyorum.Hicbir zqman bole carin olmadi.Olursa tabi ki sevibirim.Ben daha 12yasindayım.Amq her oynadım pvp de en az 1 knkm var emin olun hepsini sevindirmisdir.Knkm yojsa isterseniz bana gmlik verin ben o pvp de yasayamam.Bana char verirseniz Tabiki cok tsk ederim.Eger kotu bulduysanız cok ozurler dilerim.Ama okumanı cok isterim.Alla h a sukretin kufur etmeyin el ayak vermis sulredin...

      Sil
    2. allaha sulredilmez kardeşim Şükür Edilir :) Demi Dreamfancy :D

      Sil
    3. Allaha sulredilmez kardeşim D:ASS:ADAD

      Sil
  2. Şöyle bir çharım olmadı bana çıksa ne olurdu sanki :'( ama çıkmaz ki bizde şans olsa anamızdan zengin doğardık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D haklısın hayatımda sadece 34 lvle kdr kasabıldım ama hep ıstemısımdır yuksek lvl carım olsun :(

      Sil
    2. Herşey parayla olsaydı şuan bunları yazamaz olurdun.

      Sil
    3. Parana givenme kendine guven kardesim hersey olur.Ustteki yorumu lutfen okuyun lutfen

      Sil
    4. Ulan şans olsa anamızdan zengin doğardık dionda. Sen daha kendi haline şükretmeyi bilmiyon ve zengin doğmayı pilanlıyon eğer senin ailenin maddi durumu iyi olmasaydı sen o yazıyı yazamazdın. suan senin yerinde olmak isteyen kaç kişi var bi bilsen.

      Sil
    5. Kardeşim Sen Haline Şükür Et Baksana 34 lwl Bile olmusun Bilgisyarları Felan OLamıyanlara Bak Bide Haline Şükür Et Kardeşim

      Sil
  3. Herşey ALLAHIN Elindedir Bir Gün Bana Çıkarcagını Biliyorum Ama Onun İzni Olmadan Hiç Bisey Olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki cıkmayacak :D

      Sil
  4. Allah kıme nasıp ederse ona cıksın :)

    YanıtlaSil
  5. düşündüğün gibi değil düşünüleceği gibi konuş.

    YanıtlaSil
  6. Allahım İnşallah Nasip eder :) Kerim Paltun

    YanıtlaSil
  7. Bende Katılmak İstiyorum Belki Bi Şans Benden Yana Olur İletişim:https://www.facebook.com/karakartal0742

    YanıtlaSil
  8. Katılmak İstiyorum. Facebook fb.com/kutay.a.metin

    YanıtlaSil
  9. İnşallah Bana Çıkar Hiç Bölye Çarım Olmamıştı KATILMAK İSTİYORUM...

    YanıtlaSil
  10. KATILMAK İSTİYOM AMA FORMALİTE ÇIKMICAĞINI BİLİDİĞİM HALDE AMA BANA ULAŞMAK İSTİYOSAN

    FACEBOOK LİNKİM : https://www.facebook.com/erenchiceq

    YanıtlaSil
  11. çogu zaman kazanamıyorum ama her şerde bir hayır vardır lütfen bana çıksın www.facebook.com/musaemre.mert

    YanıtlaSil
  12. Hak edene çıksın.İnşallah bana çıkar.Katılmak istiyorum.https://www.facebook.com/furkan.demirkan.03

    YanıtlaSil
  13. şans kısmet ıslerı bunalr :/ şans glmeskı bıze

    YanıtlaSil
  14. Salim Can Şahin8 Aralık 2013 11:41

    Kime Niyet Kime Kısmet :) https://www.facebook.com/sennebiliyorsunki

    YanıtlaSil
  15. Abi Seni Seviyorum Allah Razı Olsun Senden O Kadar Adama Yardım Ediyon Yha

    YanıtlaSil
  16. Büyük emek sarfedilmiş çhara Valla Helal olsun kardeşim Çok iyi niyetlisin bide çharı veriyorsun valla harbiden helal olsun sana kardeşim Bana çıkarsa Eğer Çok çaba Göstericem Bu çarla :D

    YanıtlaSil
  17. ALLAH ' ım bir gün bizede nasip eder inşallah

    YanıtlaSil
  18. Dilerim ki ALLAH'tan kime layıksa bu çar ona çıksın

    YanıtlaSil
  19. EZİKLER BİLE BİR GUN GÜÇLÜ OLACAKTIR :)

    YanıtlaSil
  20. Hak Edene Çıkması Dilegiyle.

    YanıtlaSil
  21. cCc Yeniçeri ülkü ocakları cCc

    SLOGANIM PAZARDAN ALLAH KORUSUN NAZARDAN :D

    Dream Çekiliş'e benide yaz okuduysan :D

    YanıtlaSil
  22. Ne olur bana çıksın değil efsunlu çarım olmak daha dolum bile olmadı :'( zaten bizde şans olsa o kadar sayısal loto milli piyango süper loto on numara fln hep oynuyoruz en azındab 1 tane bari 1000tl yada 2000tl lik bi para çıkardı :'(

    YanıtlaSil
  23. abi hiç adam gibi çarım olmadı lutfen verirmisin :(

    YanıtlaSil
  24. ci Katılmak İstiyorum.Cok Güzel Bir Car Oldugu İçin Vede Hayatımda Böyle Bir Çarım Olmadıgı İçin Sizden Bunu İstiyorum Kısmet Ama İnsallah Bana Cıkar

    YanıtlaSil
  25. Bana cıksa ne sevınırım be

    YanıtlaSil
  26. Dreamfancy Master
    onlar bulur hileleri
    biz yaparız hilelerini
    çekilişte çıkarım belki
    sevilen dream fancy

    YanıtlaSil
  27. Çar Hangı Sv de :) Onu Bosverde ıslh bna Cıkar Ya Allahın ıznıyle :)

    YanıtlaSil
  28. Hoşçakal deme bana nasıl hoşça kalırım sen gittikten sonra
    Dünya temiz olsaydı doğarken ağlamazdık yaşarken temiz kalsaydık öldükten sonra yıkanmazdık.
    İnşallah ben kazanırım
    facebook:
    https://www.facebook.com/yunus.e.inci

    YanıtlaSil
  29. soyebi carım olsun 100 tirilyonborcum olsun bugune kadar tum cekılıslere katıldım sedece 1 ınde akzadnım oda pvp deidi turtek kasabıldıgım en cok level 31 keske olsebenım carım soyle

    YanıtlaSil
  30. DreamFancy Sitesini İlk Kurduğunuzdan Beri Takip Ediyorum Fakat Bu Tür Çekilişlerinize Katılma Şansım Olmadı Bu İlk Olsun Diyerek Çekilişinize Katılıyorum.

    Kimin Kısmetin'de Varsa Car Onun Olur Kazanan Arkadaşa İyi Oyunlar Dilerim :)

    YanıtlaSil
  31. böyle şeylerle uğraşacağına adam gibi game hack bulsan bir yerden yapsan demiyorum zaten yapmıyorsun

    YanıtlaSil
  32. Keşke olsaböle bir çar ama neyki 3 tane çekilş oldu 1tane bile çıkmadı off fofff keşke benim olsaaa ama neki ammman nese <3 sen kalbimizdesin <3 DREAMFANCY <3 <3

    YanıtlaSil
  33. Dreamfancy Master'dır ismi
    Onlar bulur hileleri
    ßiz yaparız lvleri
    Çekilişte çıkarım belki
    Sevilen <3 DreamFancy <3

    YanıtlaSil
  34. DreamFancy'i ilk basta arkadsım bana önermıstı gırdım hılelere teker teker baktım gayet basaarılı buldum hemen facebook sayfasını begendım yakına aldım hıle paylasımı olsa hemen bakıyorum her gun gırıp bakıyorum yenı hıle var mı dıye cok basarılı sımdı sızı taklıt eden cok var yada paylasımlarınızı calan sıze özenen ama Kımse sızın gıbı olamıyor bundan önce carlarım oldu sızın sayenızde hgıleyle kasıp kasıp ama böyle olmadı allahın ıznıyle ınsallahh bana cıkar dıgerlerınede cıkarsa sorun yok hepımız kardesız onlar benım kardeslerım ama bana cıkarsa şahsen çok sevınırım sızlerı cok basarılı buluyorum DREAMFANCY EKIBI SIZLER OLMASAYDINIZ OYUNUN TADI CIKMAYACAKTI OYUN KOLAYLAŞMAYACAKTI. https://www.facebook.com/hazar.marleyy.3

    YanıtlaSil
  35. OYUNA İLK BAŞLADIGIM ZAMAN SURAYDI ÇARIM YENİ BAŞLADIGIM ICIN OYUNU BİLMİYORUM TABİ ...
    BAYA BİR KÖPEKLERDE KASTIM ÇARI... DAHA DOGRUSU KASMAYA UGRASTIM DIYEYIM.
    ONDAN SONRA ÇARIM BANLANDI ÇOK UZULDUM ILK ÇARIM TABI
    SONRA PWP YE BAŞLADIM . GÜZEL BİR SERWER Dİ 5 AY ÖNCEYDI GALİBA
    EDİT ALDIM 5 TANE
    BİR PROGRAM VARMIS ADAMI KONUSTURDUKCA ONN ŞİFRESI SANA GELIYORMUS
    BENI BIRI BAYAA KONUSTURDU BAYAA AMA
    SONRA 1 GUN SONRA ÇARA GİRDİM BÜTÜN İTEMLERI ALMIS GITMIS [ HAKKIMI ONA HELAL ETMİYORUM] BIRAKTIM O OLAYDAN SONRA OYUNU DAHA DEMN GÖRDUM BU PAYLASIMI BENDE YORUM ATAYM BELKI BENDEDİR ŞANS DİYE BU HESAPIN BENM OLMASINI COK ISTERM . SURA KARAKTERINE BAYILIRIM BEN KAZANIRIM INS. BUTUN ARKADASLARA BASARILAR DILERM :)

    YanıtlaSil
  36. Çikita Muz https://www.facebook.com/xeanyy

    YanıtlaSil
  37. Şu ana kadar Metin2 de hep senin sayende level falan kasıp zevk aldım.Bu çar da bana çıkarsa çok sevinirim.Ayrıca başarılarında devamını dilerim......

    YanıtlaSil
  38. Gerçek kahramanların adı her zaman anonimdir!!!

    YanıtlaSil
  39. KİMİN ŞANSI VARSA KİM HAK EDİYORSA KİM ÇOK İSTİYORSA ONA ÇIKSIN DAHA NE DİYEYİM HAYIRLISI :)

    YanıtlaSil
  40. DreamFancy insanlara böyle bir şans tanıdığın için teşekkür ederim.Ben Lalaker1 .Arkadaşlara şans gelsin başka bir şey demiyorum.Şöyle bi çara bakıldığında çar kötü değil tabiki de.Ama çar verirmisiniz verdim ayağına mı gidersiniz onu bilmem neyse İYİ günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslı olan kazansın .''SAlih Babanın şiirini beğendim güzelmiş
      Dreamfancy Master'dır ismi
      Onlar bulur hileleri
      ßiz yaparız lvleri
      Çekilişte çıkarım belki
      Sevilen <3 DreamFancy <3

      :D komik ama güzel .lalakerinde konuşması güzel .Şanslı olan kazansın .Çarda kötü değilmiş .:

      Sil
  41. İyi olan kazansın,Allahım herkese şans versin.

    YanıtlaSil
  42. Bu dünyada bir sürü insan var, kimi mutlu kimi mutsuz, kimi gülüyor kimi çar istiyor, ama iyiliğe ve güzelliklere layık olan tek bir insan var o da şu an mesajımı okuyor... Bize yaptığı , yapacağı hileleri bize sunduğu için tşk ediyorum.Bu çar benim olsun çok isterim .Hayatımda çok çar kastım çok pvp oynadım .Bu çar tr için çok çok iyi.Şanslı olan kazansın

    YanıtlaSil
  43. Daha hiç şansım dönmedi

    Eğer Şimdi şansım dönerse çok dua ederim (;

    https://www.facebook.com/aydin.06

    YanıtlaSil
  44. benim hiç böyle çarım olmadı olsa çok sevinirim

    YanıtlaSil
  45. www.facebook.com/dogukanbahadir05

    YanıtlaSil
  46. Keşke Böyle Bir çarım olsa hiç olmadı 5. sınıfa gidiyorum ama en fazla kastığım çar 42 level keşke güzel bir çarım olsaydı




    KATILMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  47. Bende bombastik bir sitenin bombastik çekilişine katılmak istiyorum. Facebook.com/emuharremarmagan

    YanıtlaSil
  48. Ömer bey trde hep 65 lvl çarımın olmasını istemişimdir İnşALLAH bana çıkar ve dileğim gerçekleşir Teşekkürler

    YanıtlaSil
  49. hep güzel bir çarım olsun istemişimdir inşallah olurda sevinirim herşey nasip kısmet.şu nana kdr en çok 35 lvle kadar kastım çarımı soydular çok saftım o zmnlar ama şimdi anladım artık birşeyler çaldırmıyorum ama 35 lvle kdr çok zor kasıorum şu an çarım 23 lv kasamıyorum başkalarına kendimi kastırıorum artık herkes cimri olmuş kasmıolar bile öle kaldım inşallah bana çıkarda ilk defa böle bir çarım olur... saygılarla

    YanıtlaSil
  50. merhaba ömer bey bu çekilise katılmak istiyorum lutfen bana ulasın ulasırsanız memnun kalırım iyi günler

    https://www.facebook.com/melisa.teken.501

    YanıtlaSil
  51. benim charım çalındı nolur bunu bana verin

    YanıtlaSil
  52. :) 1 ocak merakla bekliyorum :) bu arada 2 tane medet kaya adlı çarla paylaştım bitanesi çalındığı icin

    YanıtlaSil
  53. Herkese iyi mutlu ve başarılı yıllar insan kazanamıcağını biliyor ama yazıyor yapcak bişey yok

    Facebook Linki : https://www.facebook.com/ogun.usluer.581?ref=tn_tnmn

    YanıtlaSil
  54. OYUNA İLK BAŞLADIGIM ZAMAN SURAYDI ÇARIM YENİ BAŞLADIGIM ICIN OYUNU BİLMİYORUM TABİ ... BAYA BİR KÖPEKLERDE KASTIM ÇARI... DAHA DOGRUSU KASMAYA UGRASTIM DIYEYIM. ONDAN SONRA ÇARIM BANLANDI ÇOK UZULDUM ILK ÇARIM TABI SONRA PWP YE BAŞLADIM . GÜZEL BİR SERWER Dİ 5 AY ÖNCEYDI GALİBA EDİT ALDIM 5 TANE BİR PROGRAM VARMIS ADAMI KONUSTURDUKCA ONN ŞİFRESI SANA GELIYORMUS BENI BIRI BAYAA KONUSTURDU BAYAA AMA SONRA 1 GUN SONRA ÇARA GİRDİM BÜTÜN İTEMLERI ALMIS GITMIS [ HAKKIMI ONA HELAL ETMİYORUM] BIRAKTIM O OLAYDAN SONRA OYUNU DAHA DEMN GÖRDUM BU PAYLASIMI BENDE YORUM ATAYM BELKI BENDEDİR ŞANS DİYE BU HESAPIN BENM OLMASINI COK ISTERM . SURA KARAKTERINE BAYILIRIM BEN KAZANIRIM INS. BUTUN ARKADASLARA BASARILAR DILERM :)

    Kaynak: http://www.dreamfancy.org/2013/12/metin2-bedava-hesap-char-hilesi-cekilis.html

    YanıtlaSil
  55. Belki bir gün bizede böyle bir çar nasip olur... Engin AVCI
    https://www.facebook.com/enginavcioffical

    YanıtlaSil
  56. Keşke Bana çıksa hiç böyle bir çarım olmamıştı keskee ... Barış Haşlak
    https://www.facebook.com/ChKoOoOo

    YanıtlaSil
  57. DREAMFANCY millet için çalışıyosun emek harcıyosun bunun için teşekkürler ama millet tic hack drop hack vs ile hakkımızı yiyor bunda sende aracılık yapmış oluyosun dikkat et


    çar çekilişine gelince ben çar mar istemem inşallah hakeden dürüst birisine çıkar bana bulaşmasında

    YanıtlaSil
  58. Katılmak İstiyorum Dremfancy candır gerisi heyecan abi hiç böyle çarım olmadı lütfen allah rızası için ekle çekilişe


    https://www.facebook.com/esatozkaldi

    YanıtlaSil
  59. Bu zamana kadar hiç 50 lvl den fazla çar kasamadım hep ban yedi.Bu çar bana çıksada çıkmasa da olur ama yinede şansımı denemek istedim. Dreamfancy sitesi üzerinde çalışanlara teşekkürler...

    YanıtlaSil
  60. Kalßimi TopRaq ßiLe KabuL EtmeDi
    İçinDe Ssen Olduğun İçin
    Katılmaq İstiyorm www.facebook.com/BlacqGiyen

    YanıtlaSil
  61. Kime Niyet Kime Kısmet facebooktaki adım: Sedat Kilic

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/master.sunucum.9

      Sil
  62. Çıkacağı Yok DA insan Bekliyo İşte :D

    YanıtlaSil
  63. İşsizsiniiiiiz :)

    YanıtlaSil
  64. bize cıkarmı hiç :D

    YanıtlaSil
  65. https://www.facebook.com/oguzemre.atalay belki cıkar ama eminim bu car birine cıktı denilr.Fakat car, kimseye verilemz verilsede yakın knk verilir.Herkes gibi bana verilmesini
    isterim

    YanıtlaSil
  66. Herkeze Hayırlı Şans dilerim :)

    YanıtlaSil
  67. o yapar hileleri
    biz yaparız hilelerini
    o bizim canımızdır
    dream fancy abimiz

    YanıtlaSil