Metin2 Balık botu v1.2 indir 22.12.2013

Dreamfancy Master22 Aralık 2013 Google Yandex

metin2 fishing bot

Yazılı Anlatım
1. Hilemizi indiriyoruz & kurulumu yapıyoruz.
2. Kurulumdan çıkan dosyamıza giriyoruz.
3. Metin2 içine atınız adlı klasöre giriyoruz.
4. Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
5. Dreamfancy anti torrent'ten oyuna giriyoruz.
6. Balık botu ayarlarımızı yapıyoruz.
7. Yaklaşık 3 saat bota bırakıyoruz.
8. Ve zengin olup para kasıyoruz.

Videolu Anlatım


23 yorum:

  1. Hile ekranı gelmiyor yardım edermisin?

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim hile ekranı gelmiyo acil yardımcı olur musun ya .s

    YanıtlaSil
  3. Hile ekranı açılmıyor kardeş acil yardım

    YanıtlaSil
  4. SAĞ TIK YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIR YAPIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neye sağ tık yönetici ya kardes ?

      Sil
    2. kardeşim şimmdi bak anti virus varsa devre dışı yap sonra sağ tık yap balk botu fişh yoneticio larak calıştır de o kadar sonra tıkla oyuna gir ondan

      Sil
  5. hile ekranı açılmıyo acil sorunu gideri
    n

    YanıtlaSil
  6. Hile ekranı gelmiyor kardeşim düzeltin kaç gündür bekliyordum çok kotü oldu

    YanıtlaSil
  7. login.py çalışmıyor artık düzeltin

    YanıtlaSil
  8. Sayın Dreamfancy Lütfen Bizimle İlgileniniz .

    YanıtlaSil
  9. Hile ekrana gelmiyo ömer abi

    YanıtlaSil
  10. lütfen bu mesaja cevap ver admin
    sürgün mağarasında 7x açmayı düşünüyorum ama yakına oyuncu gelirse karekter ekranına veya oyundan çıksın istiyorum direk böle bi hile mevcutmu yapılabşlirmi paylaşırmısın takipteyim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş m2bob dene ben burdan indirdim 5 saat deneme verdi çok güzel hile yanına oyuncu gelin ce isteğine göre ister ch atıo ister hesaptan çıkıp tekrar girio dene bence kg sana

      Sil
  11. hile ekrana gelmiyo

    YanıtlaSil
  12. Şarkının adı ne ?

    YanıtlaSil
  13. ABİCİM BENDE METİN2CLİEN.BİN NOT DEFTERİ OLARAK ACILIYOR YARDIM ET LÜTFEEEN :(

    YanıtlaSil
  14. dreamfancy hile ekranı gelmiyor lütfen yardım .)

    YanıtlaSil
  15. hile calışmılo admin bi kontrol et hileyi

    YanıtlaSil
  16. hileyi kurduk tamm ama açıyorum bot metin2de açılmıyor herşey aynı ama açmıyor botu metin2 açılıyor bot yok Lütfen yardım

    YanıtlaSil
  17. hile Metin2 açıldığında ekrana gelmiyor Nasıl bir uçkağattır Kardeşim yok yardım ette görelim adminliğini ?

    YanıtlaSil
  18. hile ekrana gelmiyor yardım ltf

    YanıtlaSil
  19. hile ekrana gelmıo mk bı yardımcı oln

    YanıtlaSil