Metin2 Auto damage hilesi indir 16.12.2013

Dreamfancy Master16 Aralık 2013 Google Yandex

metin2 7x

Yazılı Anlatım
1. Hileyi indirip & kurulumu yapıyoruz.
2. Masaüstüne kurulumdan çıkan dosyalarımıza giriyoruz.
3. Metin2 içine atınız adlı klasörümüze giriyoruz.
4. Tüm dosyaları kopyalayıp metin2 içine atıyoruz.
5. Dreamfancy anti torrent'ten oyuna giriyoruz.
6. Hilemiz çalışıyor ve oyunun keyfini çıkarıyoruz.

Videolu Anlatım


30 yorum:

  1. admin neden hile çekmiyor bide çekme olsa süper olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş win8 de çalışmıyor ya bi çözüm lütfen

      Sil
    2. admin o reklamı geç sayfasına nasıl gireceğizz ?

      Sil
  2. arkadaşlar bu vereceğim dreamafncynin hackshield crack kodudur..REG yerine .txt yapmanız yeterlidir..
    Windows Registry Editor Version 5.00

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\EagleNT]
    "Type"=dword:00000000
    "Start"=dword:00000000
    "ErrorControl"=dword:00000001
    "ImagePath"=hex(2):5c,00,3f,00,3f,00,5c,00,43,00,3a,00,5c,00,57,00,49,00,4e,00,\
    44,00,4f,00,57,00,53,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,\
    00,5c,00,64,00,72,00,69,00,76,00,65,00,72,00,73,00,5c,00,45,00,61,00,67,00,\
    6c,00,65,00,4e,00,54,00,2e,00,64,00,6c,00,6c,00,00,00
    "DisplayName"="EagleNT"

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\EagleNT\Security]
    "Security"=hex:01,00,14,80,90,00,00,00,9c,00,00,00,14,00,00,00,30,00,00,00,02,\
    00,1c,00,01,00,00,00,02,80,14,00,ff,01,0f,00,01,01,00,00,00,00,00,01,00,00,\
    00,00,02,00,60,00,04,00,00,00,00,00,14,00,fd,01,02,00,01,01,00,00,00,00,00,\
    05,12,00,00,00,00,00,18,00,ff,01,0f,00,01,02,00,00,00,00,00,05,20,00,00,00,\
    20,02,00,00,00,00,14,00,8d,01,02,00,01,01,00,00,00,00,00,05,0b,00,00,00,00,\
    00,18,00,fd,01,02,00,01,02,00,00,00,00,00,05,20,00,00,00,23,02,00,00,01,01,\
    00,00,00,00,00,05,12,00,00,00,01,01,00,00,00,00,00,05,12,00,00,00

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\EagleNT\Enum]
    "Count"=dword:00000001
    "NextInstance"=dword:00000001
    "INITSTARTFAILED"=dword:00000001
    "0"="Root\\LEGACY_EAGLENT\\0000"

    YanıtlaSil
  3. Mobber hack ile bu hackı birleştirdim güzel bişioldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende öyle yaptım kasılıyom

      Sil
    2. beyler bu hıle çalısmıyo yardımcı olurmusunuz oyuna gırıyom cara gırıyom karaterı seçiyom entere basıyom doluyo bıraz atıy

      Sil
  4. PvP de çalısırmı

    YanıtlaSil
  5. Anti Torrent Açılmıyor..

    YanıtlaSil
  6. ???????? çıkıyor

    YanıtlaSil
  7. abi hile magic hackla calışır demi acil cevap lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acilll abi ömer abi acil

      Sil
  8. admin oyuna giriyom kapanıyo bi bok dmiyo amk

    YanıtlaSil
  9. win8 açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynn ya win8 de olmuyor bi çözüm bulun

      Sil
  10. magic le birlikte çalişiyomu

    YanıtlaSil
  11. başka svnin index var bosslar gozukmyr

    YanıtlaSil
  12. Dreamfancy Yardıma İhtiyacım Var Ben Anti Torrentten Girdiğim Zaman VLC Açılıyor Çözümüü Lazım

    YanıtlaSil
  13. bu çalışmıyor laaaaaaaaa windows 8 de ne yapcaz kasılamıyom bide altın çekmede sorun var otomatik çekmiyor adminnnnnnnnnnnnnnnnnn acil yap şunu

    YanıtlaSil
  14. bi sike yaramıyor aynını yaptım windows8 de tırt bide Mobber hack bizde neden yokki a.k

    arkadaşlar bu vereceğim dreamafncynin hackshield crack kodudur..REG yerine .txt yapmanız yeterlidir diyor buda yokki aga ne olucak bu iş

    YanıtlaSil
  15. ben anti torentle girince client bin hatası geliyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. metin2 dosyasının içine atmamışsın

      Sil
  16. pvp de çalısıyomu bbu

    YanıtlaSil
  17. https://www.facebook.com/pages/Cix/567194410039064?fref=ts Yeni Facebook Sayfamız.

    YanıtlaSil
  18. YAPAMAYAN VARSA VİDEOLU ANLATIMLI ÇEKTİM KOYDUM İSTEYEN İNDİRSİN http://goo.gl/TP1vf9

    YanıtlaSil
  19. krdşim hile oluo ama herzmanki gibi atıyor

    YanıtlaSil
  20. admin sunucuya bağlanıyorsun diyor öyle kalıyor bunada bir çözüm bulsan girsede 2 dk sonra oyundan atıyor veya karakter seçiminde başlat dediğimizde orda kalıyor bunada bir çözüm bulsan program yapsanda bizde bu sorundan kurtulsak çoğu kişide bu sorun var sende bi yardım etsen hata nerde anlamadım yapmaya çalıştım olmadı sende bi program yapsanda bu sorunu çözümlesen he

    YanıtlaSil