Metin2 Exploit game backdoor - Server hackeme programı

Dreamfancy Master9 Kasım 2013 Google Yandex

metin2 pvp hackleme programı

Bu hile sizi rahatsız eden bir pvp serveri reboot atmak yada pvp serveri tamamen elinizin altına geçirmeniz için exploitin source kodları bir yabancı şahıs tarafından kodlanmıştır. Bizde onlardan aldığımız kodu programa geçirerek sizlere sunuyoruz. Ayrıca eğer pvp server sahibi iseniz bu hilenin nasıl engelleneceği hakkında bilgi şurada yer almaktadır. [Lütfen konuya gitmek için tıklayınız.]

Yazılı Anlatım
1. Hilemizi indiriyoruz ve kurulumu yapıyoruz.
2. Kurulumdan çıkan dosyamıza giriyoruz.
3. Metin2 içine atınız adlı klasöre giriyoruz.
4. Tüm herşeyi pvp serverimizin metin2 klasörüne atıyoruz.
5. Crack.reg dosyasını çalıştırıyoruz.
6. Gelen şeye evet > tamam deyip kapatıyoruz.
7. Exploit hack'e tıklıyoruz ve tamama basıyoruz.
8. Exploit sekmesine tıklayıp SSH seçiyoruz.
9. Exe, refresh, port scanner 3ünüde işaretliyoruz.
10. Oyuna giriş yapıyoruz ve karakterimizi seçiyoruz.
11. Artık oyundayız şimdi altta exploit cmd'si gelmiş olması gerek.
12. Eğer dll injected falan filan birşeyler dediyse işlem tamam.
13. İstediğimiz bir freebsd komudunu kullanıyoruz.
14. Örnek reboot attık ve server gümledi.

Videolu Anlatım


39 yorum:

  1. Peki bu edit filan nasıl olcak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serverin ssh'si elinde istediğin herşeyi yapabilirsin. Komutlar ile mysql, navicat şifresini değiştir. Daha ne? :)

      Sil
    2. İyi güzel diyonda :) biz bu kodları felan ve nasıl yapacağımızı bilmiyoruz onu basit bi şekilde yazsan makbule geçer :)

      Sil
    3. nasıl yapıcaz bi anlatıversen

      Sil
    4. KARDEŞ KAPATMIYORKI SW BİŞE YAPMIYOR http://www.naughtymt2.tk/kaydet.php SANA ZAHMET ÇÖKERTİRMİSİN ? KARDEŞİM

      Sil
    5. ben her konuda yardımcı olurum face link : https://www.facebook.com/profile.php?id=100008063388252

      Sil
    6. ben her konuda yardımcı olurum face link : https://www.facebook.com/profile.php?id=100008063388252

      Sil
  2. DREAMFANCY FACE SAYFANDA ŞUNU PAYLAŞMANI İSTİYORUZ P2P ACIĞIMIDIR NEDİR PORTLAR FELAN FİLAN GM KODLARINI KULLANMA AÇIĞI DİYEYİM YANİ SANA BUNU YAPARSAN CİDDEN COK İYİ OLUCAK YADA BANA ÖZEL OLARAK ULAŞIRSAN ÇOK MEMNUN OLURUM: www.fb/tufan.tastan.4

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Googleden araştırabilirsiniz. Nasıl kullanılacağı hakkında bilgi orada mevcuttur.

      Sil
  3. yaw siteye yönlendirilmedim birisi link atsın indirme sitesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.mediafire.com/download/clettdjg347zs9f/Dreamfancy+Exploit+Hack.exe

      Sil
  4. birader bu diff komutu benim gameye olmuyor. diğer sürümler için olanıda çıkartamazmısınız

    YanıtlaSil
  5. Admin ben indiriyorum lutfen bekleyinizde kalıyor ve ben bi ara indirdim ama bana msvrct100.dll
    bilgiayarınızda eksik olsugundan hack calısmadı yan cmd komutu gelemdi yardım et bu seyi enrdne bulcaz sende su yönlendirme sitelerini yapma ugrastırma bizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman size daha iyi hizmet destek ve kalite veremem. O yüzden bir miktar kazanç olması şart, üzgünüm. :(

      Sil
  6. Admin Bu Hile Her PvP De Kullana Biliyormuyuz.
    Koruması Varmı Bunun Varsa Kırmayı Göstrerirmsn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her pvpde malesef kullanamıyoruz. Açığı kapatmış olan pvp serverlerde mevcuttur.

      Sil
  7. admin yaptık ta simdi oyuna giriyoruz aynı yaptıgın gibi yaptık ama cmd komutu geliyor ama oyle siyah ekran birşey yazılmıyor bizdemi birşey eksik yoksa hatalımı yaptık oyuna giriyoruz cmdde acık ama cmd siyah ekran oyle duruyorr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman o server korumalıdır.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Abi Bana Korumasız Pwp bulurmusun

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  9. dreamfancy kadeş bende
    dll injected gibi bir yazı cıkmıyor cmd de ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  10. S.a Kardeşim herşeyi yapıyorum oyuna giriyorum cmd açılıyor ama yazılar çıkmıyor yazıda yazamıorm siyah ekran duruyor hiç bişi gelmiyor yardın et ?

    YanıtlaSil
  11. DF indirme linkini direk versene bi yönlendirilmiyorum adfly dan

    YanıtlaSil
  12. Barışhan Karagöz13 Kasım 2013 19:28

    Selamun Aleyküm Dreamfancy Kardeşim herşeyi yapıyorum oyuna giriyorum cmd açılıyor ama yazılar çıkmıyor yazıda yazamıorm siyah ekran duruyor hiç bişi gelmiyor yardım et ? Şimdidedn Teşekkür Ederim

    YanıtlaSil
  13. Şarkının İsmi Nedir Birde Siyah Ekran Çıkıyor Baska Seyde Çıkmıyor Yazı Yazmıyorum

    YanıtlaSil
  14. Peki ömer abi edit nasıl yapıcaz yani bize onun ile ilgilide video gösterirmisin rica etsek herkes bunu istiyor da

    YanıtlaSil
  15. peki bu hile her pvpde çalısıormu benim oynadıgımda calısmadıda

    YanıtlaSil
  16. Barışhan Karagöz15 Kasım 2013 17:35

    Selamun Aleyküm DreamfancyMaster Kardeşim herşeyi yapıyorum oyuna giriyorum cmd açılıyor ama yazılar çıkmıyor yazıda yazamıorm siyah ekran duruyor hiç bişi gelmiyor yardım et ? Şimdidedn Teşekkür Ederim

    YanıtlaSil
  17. DF tamam ellerine sağlık ama tüm pvpler korumalı :S

    YanıtlaSil
  18. Bari PAYLAŞTIn yardım et abi açıyorum cmd geliyo kod gelmiyo napcam

    YanıtlaSil
  19. Hocam bunla navicatı nasıl kıracagızz

    YanıtlaSil
  20. acil mesaj atarmısınız indire basıyorum adf de lütfende kalıyor normalde 3 den 0 kadar sayıyodu şimdi öle bişi yok açılmıyor indirme sitesi

    YanıtlaSil
  21. KARDEŞ SERVERİ HACKLEYİNCE GM KODLARI İŞLERMİ ?

    YanıtlaSil
  22. Ömer Kardeş Ben Bu Programı Indırdım Actım Ancak

    MSVCR100.DLL Hatasi verdi Bunun Yanında Program Acık Kalmaya Devam edıyor Oyuna Gecıyorum Sectıgım Şıklara Saldırıyı Başlat diyorum Program Kayboluyor AMA Görev Yönetıcısınde Çalişmaya Devam edıyor ama oyun Hala acik. Kalıyor NE Yapilması Gerekıyor daha

    YanıtlaSil
  23. BUNU YAPANIN SİZE NE NİYE BOYLE PROGRAM KURUYORSUNUZ .PARAMI KAZANIYOSUNUZ BU PROGRAMI YAPINCA YADA PAYLASINCA.ADAMLARA KÖTÜ ÖRNEK OLUYORSUNUZ TÜRKİYEDE PİÇLER COGALIYO SONRA SERVERE YAZIK AMIN FERYADI

    YanıtlaSil