Metin2 TR 7x Auto Damage 13.10.2013 indir

Dreamfancy Master13 Ekim 2013 Google Yandex

metin2 tr 7x

Hileleri aşağıdaki indir resimlerine tıklayarak
kolaylıkla indirebilirsiniz, ayrıca bu hile hakkında
tüm sorularınızı buradan yazarsanız %100 anında
cevap alabilirsiniz, yorumlarınızı herzaman
konuya yada facebook sayfasına yapın!

Yazılı Anlatım
1. Hilemizi indiriyoruz & kurulumu yapıyoruz.
2. Metin2 içine giriyoruz ve dosyaları metin2 içine atıyoruz.
3. Dreamfancy Anti Torrent.exe'den oyuna giriyoruz.
4. Hackshieldi kırıyoruz ve karakterimizi seçip oyuna giriyoruz.
5. Herhangi bir slotun yanına gidiyoruz.
6. Mutlu son ve hilemiz çalışıyor!

Videolu Anlatım





49 yorum:

  1. Sagol Dramfancy İşte bunu kastedıyordum bu tarihler bu şekilde yazması çok iyi günceleme geldınde en son tarihi yazarsan sevınırız Teşekurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, artık tarih vererek paylaşıyorum. :)

      Sil
    2. Şuan indirsem çalışır mı

      Sil
    3. Tamamda o reklamı geç nasıl gelecek neye tıklıycaz

      Sil
  2. HATA VERİYOR PACK/İNDEX DOSYANIN YANLIŞ VERSİYONU DİYOR ÇÖZÜM BUL Dreamfancy Master..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15:00'da hile güncellenecek ozaman tekrar indirin.

      Sil
  3. Usta tkmt2 içinde bir hile yaparmısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparım fakat, o pvp serverin reklamını yapmış gibi olurum.

      Sil
  4. HATA VERİYOR PACK/İNDEX DOSYANIN YANLIŞ VERSİYONU DİYOR ÇÖZÜM BUL Dreamfancy Master..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15:00'da hile güncellenecek ozaman tekrar indirin.

      Sil
    2. Gene Fixlendi aynı hata kardeşim şu oyu görevlilerine kapak edek hadi görem seni :)

      Sil
  5. HATA VERİYOR PACK/İNDEX DOSYANIN YANLIŞ VERSİYONU DİYOR ÇÖZÜM BUL Dreamfancy Master..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilenin yeni versiyonu yakın zamanda çıkacaktır.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Hilenin yeni versiyonu yakın zamanda çıkacaktır.

      Sil
    2. nezaman ?

      Sil
  7. Link Bozuk Kardeş , Bi bakarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mediafire ve uploaded linkleri bulunuyor, birinden birine tıklayıp indirin halen anlamıyorsanız http://www.dreamfancy.org/p/hile-nasl-indirilir.html şuraya göz atmanızı öneririm.

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Dreamfancy Senin her hileni takip ediyorum hiçbirini kullanırken sorun yaşamadım fakat bunda index dosyayı yanlış diyor vede yorumlarıda okudum dün bir arkadaşımız bunu yazmış saat 13.00 da ve sende saat 15.00 da düzelicek demişsin aradan 1 gun geçti ama ben hala aynı hatyı alıyorum yardım edersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  10. Ne zaman güncellenicek hile,event boşa gidiyo :/

    YanıtlaSil
  11. usta ben bios mt2 oynuyorum her 7x i denedım buda dahil olmuyor çalışmıyor napmalıyım söylermısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç gün içinde çıkacak olan yeni 7x'i bekleyebilirsiniz.

      Sil
  12. dreamfancy ben metin2 singapore oynuyorum tr için olan hileler buradada çalışırmı?

    YanıtlaSil
  13. İLK İNDİRDİĞİMDE ÇALIŞTI ŞİMDİ ÇALIŞMADI

    YanıtlaSil
  14. kardeş no patch bypass hata veriyor metin2client.bin bulunamadı diyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. No patch bypass diye birşey yok dosyamızın içerisinde, dreamfancy anti torrent vardır sadece ona tıklayarak oyuna sorunsuz giriş yapabilirsin.

      Sil
  15. ABI CCOOOK SAOL SENIN SAYENDE 1 GÜNDE NERDEYSE 30 LVL OLDUM COK SAOL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkürederim kardeşim, hileden yararlanabildiysen ne mutlu bana..

      Sil
  16. YA BUNE YA PARA İÇİN ÖLMÜŞSÜN HİLEYİ İNDİR DİYORUM AD.FLY YERİNDE KALIYOR LÜTFEN BEKLEYİNİZ YAZIYOR 15-20 DAKİKADIR ! DOĞRU DÜZGÜN Bİ LİNK ATSANA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim sende bir sorun var ben sorunsuz indirdim kullanımda sorun yaşadım şimdi tekrar indirip deneyeceğim.

      Sil
    2. Mediafire ve uploaded linkleri bulunuyor, birinden birine tıklayıp indirin halen anlamıyorsanız http://www.dreamfancy.org/p/hile-nasl-indirilir.html şuraya göz atmanızı öneririm.

      Sil
  17. Pvplerde çalısan yapabilirmisin 7x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu pvplerdede çalışmaktadır isterseniz deneyin, yada daha sonra çıkacak olan hilemizi bekleyin.

      Sil
  18. abi ben indiremiyom adl fly çıkıyo reklam var link yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mediafire ve uploaded linkleri bulunuyor, birinden birine tıklayıp indirin halen anlamıyorsanız http://www.dreamfancy.org/p/hile-nasl-indirilir.html şuraya göz atmanızı öneririm.

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. Mediafire ve uploaded linkleri bulunuyor, birinden birine tıklayıp indirin halen anlamıyorsanız http://www.dreamfancy.org/p/hile-nasl-indirilir.html şuraya göz atmanızı öneririm.

      Sil
    2. tüm mt2 hileleri açılıyo sorunsuz senin bilgisayarda sorun var ama ben hackerim fixlenmiş dosyaları günceleyebiliyorum ama iyi para istiyo

      Sil
  20. KARDEŞİM EN SON GÜNCELEME GELDISE TARİH DE 18.10 YAPSAK

    YanıtlaSil
  21. Ömer Metin2Live için acil bir 7x yapabilme şansın varmı ?_ özelden gönderebilirsin.

    YanıtlaSil
  22. m2 heroda çalısan 7x lazım bana bi ayarlayı ver kardeş

    YanıtlaSil
  23. Kardeşim eline sağlık ancak HACK_SHİELD hatası alıyorum lütfen yardım

    YanıtlaSil
  24. Dreamfancy sana ne kadar teşekkür etsek az saol bu hileler için ...................

    YanıtlaSil
  25. Bin hatası Veriyor. Bunun bilgisayarımın sorununu olduğunu biliyorum ama bin için ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil